news-background
news-background

ملیسا باررا به تجمع حامیان فلسطین در جشنواره ساندنس ۲۰۲۴ ملحق شد

بازیگر اخراجی «جیغ ۷» به حمایت از فلسطین ادامه می‌دهد.

تجمع حامیان فلسطین در روز یکشنبه این هفته طبق برنامه برگزار شد. «ملیسا باررا» بازیگر اخراجی فیلم «جیغ ۷» (Scream 7) یکی از ده‌ها فردی بود که در این تظاهرات حضور پیدا کرد.

معترضین به حملات اسرائیل در غزه یکی از خیابان‌های اصلی پوشیده از برف پارک سیتی را اشغال کرده بودند در حالی که پلیس و اهالی رسانه چشم از آن‌ها برنمی‌داشتند. آن‌ها شعارهایی قدیمی ضد جنگ ویتنام علیه دولت «جو بایدن» و حمایت‌های او از اسرائیل سر دادند و پلاکاردهایی در دست داشتند که بایدن را «قصاب» می‌نامید: «جو نسل‌کش، چه می‌گویی؟ امروز چند کودک را می‌کشی؟»

«ددلاین» گزارش داده است که از سوی دیگر صدای رهگذرانی شنیده می‌شد که درباره گروگان‌های یهودی فریاد می‌زدند «آن‌ها را به خانه برگردانید» و چند فرد با پرچم اسرائیل در طرف مقابل خیابان ایستاده بودند.

باررا که امسال فیلم «هیولای تو» (Your Monster) را در ساندنس دارد، اخیراً به دلیل حمایت از فلسطین و محکوم کردن حملات اسرائیل از فیلم «جیغ ۷» اخراج شده است. او پس از اخراج از سوی کمپانی اسپای‌گلس در شبکه‌های اجتماعی گفته بود:‌ «پیش از هرچیز یهودستیزی و اسلام‌هراسی را محکوم می‌کنم. نفرت و پیش‌داوری از هر نوع علیه هر گروهی را محکوم می‌کنم. به عنوان یک لاتین تبار، یک مکزیکانای پرغرور، از داشتن پلتفرمی که به من امتیاز شنیده شدن را داده احساس مسئولیت می‌کنم، و بنابراین سعی کرده‌ام از آن برای افزایش آگاهی در مورد موضوعاتی که به آن‌ها اهمیت می‌دهم استفاده کنم و جایگاهم را به کسانی که نیاز دارند ببخشم. هر فرد روی این کره خاکی – صرف نظر از مذهب، نژاد، قومیت، جنسیت، گرایش جنسی یا وضعیت اجتماعی-اقتصادی –  سزاوار حقوق انسانی برابر، کرامت و البته آزادی است. من معتقدم یک گروه رهبر انسان‌ها نیستند، و هیچ هیأت حاکمه‌ای نباید مافوق انتقاد باشد.»

«ایندیا مور» ستاره سریال «ژست» (Pose) دیگر بازیگری بود که در این تظاهرات دیده شد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۲ بهمن ۱۴۰۲ ۱۴:۰۲

«پیش از هرچیز یهودستیزی و اسلام‌هراسی را محکوم می‌کنم. نفرت و پیش‌داوری از هر نوع علیه هر گروهی را محکوم می‌کنم. به عنوان یک لاتین تبار، یک مکزیکانای پرغرور، از داشتن پلتفرمی که به من امتیاز شنیده شدن را داده احساس مسئولیت می‌کنم، و بنابراین سعی کرده‌ام از آن برای افزایش آگاهی در مورد موضوعاتی که به آن‌ها اهمیت می‌دهم استفاده کنم و جایگاهم را به کسانی که نیاز دارند ببخشم. هر فرد روی این کره خاکی – صرف نظر از مذهب، نژاد، قومیت، جنسیت، گرایش جنسی یا وضعیت اجتماعی – اقتصادی – سزاوار حقوق انسانی برابر، کرامت و البته آزادی است. من معتقدم یک گروه رهبر انسان‌ها نیستند، و هیچ هیأت حاکمه‌ای نباید مافوق انتقاد باشد.» بسیار عالی 💕 زنده باد مکزیک و ملیسا باررا

نمایش اسپویل
۲ بهمن ۱۴۰۲ ۱۴:۳۳

بمیرم برای فلسطینی های مظلوم!

نمایش اسپویل