news-background
news-background

سارا رامیرز با حمایت از فلسطین از سریال And Just Like That اخراج شد؛ حضور حامیان فلسطین در جشنواره ساندنس ۲۰۲۴

«سارا رامیرز» بازیگر سریال «به همین سادگی» (And Just Like That) اچ‌بی‌او بر اساس گزارش «بازفید» پس از حمایت از فلسطین و «نسل‌کشی» خواندن حملات اسرائیل اخراج شده و برای فصل سوم بازنخواهد گشت.

این بازیگر برنده جایزه تونی سه‌شنبه پیش در اینستاگرام نوشته بود: «صنعت ما به‌شدت ریاکار است. اگرچه جایزه می‌دهند، اما مسئولین انتخاب بازیگر و ایجنت‌ها فهرست‌‌های سیاهی از بازیگران و عواملی که از فلسطین در غزه حمایت می‌کنند ساخته‌اند تا اطمینان پیدا کنند دیگر هرگز کار نخواهند کرد.»

این بازیگر ۴۸ ساله متولد مکزیک در تظاهرات ۱۳ ژانویه در حمایت از مردم غزه که در واشینگتن دی‌.سی. برگزار شد حضور پیدا کرده بود.

او ادامه می‌دهد: «هرچند بعضی از مشتریان خود که علیه این نسل‌کشی حرف زده‌اند را بالا کشیده‌اند، اما در حال اخراج کردن‌اند و کسانی که جایگاه کوچکتری دارند را بیرون می‌اندازند. در همین حین، به صدمین روز این «جنگ» رسیده‌ایم که از نظر بسیاری از جمله [«دیوان کیفری بین‌المللی»]، یک نسل‌کشی است. باورنکردنی است که بسیاری چگونه در هالیوود نمایشی عمل می‌کنند. حتی نمایشی‌تر از آخرین شخصیتی که بازی کردم.»

دو هفته پیش گزارش شد که گروهی از سلبریتی‌ها از جمله «سوزان ساراندون»، «سینتیا نیکسون»، و دو بازیگر سریال «بازی تاج‌وتخت» (Game of Thrones) از جمله «لینا هیدی» و «چارلز دنس» از ادعای نسل‌کشی اسرائیل در غزه حمایت کرده‌اند. این گروه در ویدیویی که «جشنواره ادبی فلسطین» منتشر کرده مشارکت کرده و از تعهد خود به حمایت از فلسطین گفته‌اند. آفریقای جنوبی اخیراً اسرائیل را یک «رژیم آپارتاید ۷۵ ساله» نامیده است.

تجمع حامیان فلسطین جمعه گذشته به جشنواره ساندنس ۲۰۲۴ می‌رسد. از چند هفته پیش شایعه برگزاری این تجمع در تاریخ ۲۱ ژانویه وقتی پنل «کلیشه‌های مرگبار درباره یهودیان و اسرائیل در تلویزیون، سینما و رسانه» برگزار می‌شود شنیده می‌شد. «ددلاین» گزارش داده است که پلیس در این رویداد حضور پیدا می‌کند تا مانع ایجاد اخلال شود.

جشنواره ساندنس تا ۲۸ ژانویه ادامه خواهد داشت.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید