news-background
news-background

کیت بلانشت و مایکل فاسبندر به فیلم جاسوسی Black Bag استیون سودربرگ پیوستند

«دیوید کوپ» نویسنده فیلمنامه «کیف سیاه» خواهد بود.

«کیت بلانشت» و «مایکل فاسبندر» به فیلم تریلر جاسوسی «کیف سیاه» (Black Bag) به کارگردانی «استیون سودربرگ» ملحق شدند. این فیلم را «دیوید کوپ» به نگارش درآورده که در «پیشگاه» (Presence) با سودربرگ همکاری کرده است.

از داستان «کیف سیاه» ماند دیگر پروژه‌های سودربرگ جزئیاتی درز نکرده اما انتظار می‌رود موقعیت شخصیت‌ها در بریتانیا باشد. این پروژه به دنبال سرمایه‌گذار و پخش‌کننده است و فیلمبرداری طبق برنامه باید از ماه مه در لندن آغاز شود.

بلانشت در فیلم «آلمانی خوب» (The Good German) در سال ۲۰۰۶ با سودربرگ همکاری کرده و در «۸ یار اوشن» (Ocean’s 8) به تهیه‌کنندگی این فیلمساز ظاهر شده است. فاسبندر در «بی‌استفاده» (Haywire) در سال ۲۰۱۱ برای سودربرگ مقابل دوربین رفته در حالی که کوپ در فیلم «کیمی» (Kimi) همکاری دیگری با او داشته است.

فاسبندر به تازگی در «قاتل»‌ (The Killer) با «دیوید فینچر» همکاری کرده و بلانشت «پسر تازه‌وارد» (The New Boy) را در استرالیا ساخته است.

جدا از فیلم جدید سودربرگ، در هفته‌های اخیر «دنی بویل» و «الکس گارلند» دنباله «۲۸ سال بعد» (28 Years Later) و «رایان کوگلر» و «مایکل بی. جردن» یک فیلم خون‌آشامی را به استودیوهای هالیوود ارائه داده‌اند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید