news-background
news-background

برندگان Emmy 2023 بر اساس آمار و ارقام: برتری The Bear و HBO

«خرس» و «وراثت» پیشتاز هفتاد و پنجمین دوره امی بودند.

سریال‌های «خرس» (The Bear)، «وراثت» (Succession) و «خصومت» (Beef) شبکه‌های اف‌ایکس، اچ‌بی‌او و نتفلیکس جوایز امی هفتاد و پنجم را درو کردند.

«خرس» که در چهار بخش جایزه امی خلاقانه را هفته پیش دریافت کرده بود دوشنبه شب شش جایزه دیگر در بخش‌های بهترین کمدی، بهترین بازیگر زن نقش مکمل سریال‌های کمدی برای «آیو ادبیری»، بهترین بازیگر مرد نقش مکمل سریال‌های کمدی برای «ایبان ماس-باکراک»، بهترین بازیگر مرد نقش اول سریال‌های کمدی برای «جرمی آلن وایت» و بهترین کارگردانی و نویسندگی سریال‌های کمدی برای «کریستفر استورر» را به خانه برد.

«خصومت» در مجموع هشت امی از جمله پنج امی پرایم تایم را تصاب کرد که شامل بهترین مینی‌سریال، بهترین بازیگر مرد یک مینی‌سریال برای «استیون یئون»، و بهترین بازیگر زن یک مینی‌سریال برای «الی ونگ» می‌شدند. «لی سونگ جین» پدیدآورنده سریال نیز در بخش بهترین نویسندگی و کارگردانی مینی‌سریال برنده امی شد.

سریال «آخرین بازماندگان ما»‌ (The Last of Us) اچ‌بی‌او در هشت بخش برنده امی شد که همه آن‌ها در مراسم اهدای جوایز امی هنرهای خلاقانه اهدا شدند.

اچ‌بی‌او در نهایت با ۳۱ امی با تمامی برنامه‌های تلویزیونی پیشتاز بود. «وراثت» شش امی از جمله بهترین سریال درام و بهترین بازیگر مرد و زن نقش اول سریال‌های درام برای «کیران کالکین» و «سارا اسنوک» را دریافت کرد. نتفلیکس از سوی دیگر با ۲۲ و اف‌ایکس با ۱۶ امی پرافتخارترین شبکه‌های مراسم امسال بودند.

سال گذشته «نیلوفر سفید» (The White Lotus) با پنج امی پرافتخارترین سریال سال بود.

پرافتخارترین سریال‌ها در امی هفتاد و پنجم:

The Bear - 10

Beef - 8

The Last Of Us - 8

Succession - 6

Welcome To Wrexham - 5

The White Lotus - 5

Still: A Michael J. Fox Movie - 4

Wednesday - 4

Dancing With The Stars - 3

Elton John Live: Farewell From Dodger Stadium - 3

RuPaul’s Drag Race – 3

پرافتخارترین شبکه‌ها و پلتفرم‌های استریم در امی هفتاد و پنجم:

HBO - 31

Netflix - 22

FX - 16

Apple TV+ - 10

Disney+ - 9

Prime Video - 6

NBC - 5

Fox - 4

Hulu - 4

ABC - 4

MTV - 3

PBS - 2

Peacock - 2

The Roku Channel - 2

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید