news-background
news-background

رابرت داونی جونیور می‌گوید بازی او در نقش Iron Man به خاطر ژانر ابرقهرمانی نادیده گرفته شده

داونی جونیور «مرد آهنی» را یکی از بهترین آثار خود می‌داند.

«رابرت داونی جونیور» در مصاحبه با پادکست «راب لو» می‌گوید نمایش او در نقش «تونی استارک» یا «مرد آهنی» (Iron Man) در «دنیای سینمایی مارول» نادیده گرفته است. برخی از هواداران مارول این اظهارات داونی جونیور را نشانه تمایل او به بازگشت می‌دانند.

این بازیگر نامزد اسکار ۱۱ سال در چندین فیلم از جمله «انتقام‌جویان: آخر بازی» (Avengers: Endgame) نقش «مرد آهنی» را بازی کرد. «کوین فایگی» مدیر استودیوی مارول ماه گذشته گفته بود که از دوانی جونیور درخواست بازگشت نخواهد کرد، اما گمانه‌زنی هواداران همچنان ادامه دارد.

وقتی زنگ موبایل داونی جونیور در طول مصاحبه به صدا در می‌آید لو می‌پرسد:‌ «به مارول لعنتی ربط دارد؟ می‌خواهی در این پادکست برای اولین بار خبری را اعلام کنی؟» داونی جونیور می‌گوید: «هنوز نه.»

لو اضافه می‌کند: «اگر زنگ آن موبایل را بشنوم می‌خواهم جوابش را بدهم. می‌خواهم برای تو مذاکره کنم. می‌دانم باید چه بگویی. می‌گویی: «می‌آیم و نقش تونی استارک را یک بار دیگر برای شما بازی می‌کنم چون شما همه‌چیز را به گند کشیدید. اما هزار میلیون دلار می‌خواهم.»

داونی جونیور در ادامه می‌گوید: «پس از آنکه در پیله مارول گرفتار شدم، فکر می‌کنم بعضی از بهترین آثارم تا امروز را ارائه دادم، و حس می‌کنم بسیار در معرض دید قرار گرفتم، اما به دلیل ژانر، کمی نادیده گرفته شد.»

این بازیگر ۵۸ ساله به تازگی در فیلم «اوپنهایمر» (Oppenheimer) با «کریستفر نولان» همکاری کرده و بخت بالایی برای دریافت نامزدی اسکار بهترین بازیگر مرد نقش مکمل دارد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۴ دی ۱۴۰۲ ۱۱:۴۳

زاست میگه دایی

نمایش اسپویل