news-background
news-background

تریلر Parish: جانکارلو اسپوزیتو در سریال جنایی شبکه AMC

تریلر سریال «پریش» رونمایی شد.

«جانکارلو اسپوزیتو» ستاره سریال‌های «برکینگ بد» (Breaking Bad) و «بهتر است با سال تماس بگیرید» (Better Call Saul) به زودی با «پریش» (Parish) به شبکه ای‌ام‌سی بازخواهد گشت.

«پریش» بر اساس یک سریال بریتانیایی به نام «راننده» (The Driver) ساخته شده و اسپوزیتو را در نقش مردی به نام «گریشن «گری» پریش» دنبال خواهد کرد، مردی اهل نیوارلئانز که پس از قتل بی‌رحمانه پسرش و سقوط کسب‌وکارش، وارد دنیای زیرزمینی می‌شود تا انتقام بگیرد.

دیگر بازیگران سریال «زکری مومو»، «پائولا مالکومسن»، «اسکیت اولریک»، «آریکا هیمل»، «دکس ری»، «بردلی ویتفورد»، «آماندا بروگل»، «بانی امبولی» و «ایوان امباکوپ» خواهند بود. «ادواردو خاویر کانوت» و «رایان مالدونادو» شورانر و تهیه‌کنندگان فصل اول سریال‌اند.

اسپوزیتو دو سال پیش در مصاحبه با «جی‌کیو» درباره بازی در نقش شخصیت‌های شرور گفته بود: «همیشه افراد سالخورده را مشاهده می‌کنم که چیزی برای اثبات ندارند. آن‌ها دارند زندگی خود را می‌گذرانند، به خود اعتماد دارند و این چیزی است که من می‌خواهم. «ماف گیدیون» [در سریال «مندلوری» (The Mandalorian)] مرد بسیار پیچیده‌ای است و من به چند دلیل عاشق بازی این نقش هستم... در دو فصل اول به شکلی این نقش را بازی می‌کنم که گویی او سعی دارد همه اشکالات عالم و کهکشان و دنیای خود را با رئیس بودن اصلاح کند.»

سریال «پریش» در ماه مارس از ای‌ام‌سی پخش خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید