news-background
news-background

سلنا گومز در یک فیلم بیوگرافی نقش لیندا رانستد خواننده آمریکایی را بازی می‌کند

گومز نقش «لیندا رانستد» را بازی می‌کند.

«سلنا گومز» در یک فیمل بیوگرافی بر اساس کتاب «رؤیاهای ساده» (Simple Dreams) نقش «لیندا رانستد» را بازی می‌کند.

بازیگر «فقط قتل‌های درون ساختمان» (Only Murders In The Building) هولو که تهیه‌کننده این فیلم خواهد بود چهارشنبه این هفته در اینستاگرام تصویری از کتاب خاطرات خواننده منتشر کرد و «رولینگ استون» ملحق شدن او به پروژه را به تأیید رساند.

این فیلم در مراحل پیش-تولید قرار دارد و در حال حاضر بازیگر دیگری به آن اضافه نشده است. در ماه ژوئیه گزارش شده بود که گومز در این پروژه مشارکت می‌کند اما استوری او در اینستاگرام همکاری او را به قطعیت رساند.

«جیمز کیچ» که در سال ۲۰۲۰ فیلم «لیندا و مرغان مقلد» (Linda and the Mockingbirds) را بر اساس کتاب خاطرات خواننده ساخته یکی از تهیه‌کنندگان پروژه خواهد بود. گومز و رانستد هر دو مکزیکی تبارند و سابقه بازیگری دارند.

رانستد و موسیقی‌اش در ماه‌های اخیر به رغم ابتلا به پارکینسون در کانون توجه قرار گرفته است. ترانه «مدت خیلی خیلی طولانی» (Long Long Time) او که در سال ۱۹۷۰ ضبط شده در یکی از اپیزودهای سریال «آخرین بازماندگان ما» (The Last of Us) شنیده شد و ترانه «تو خوب نیستی» (You’re No Good) سال ۱۹۷۴ او روی تریلر «عداوت: کاپوتی علیه قوها» (Feud: Capote vs. The Swans) «رایان مورفی» قرار گرفت.

در سال ۲۰۱۹ «راب اپستین» و «جفری فریدمن» مستندی به نام «لیندا رانستد: آوای صدایم من» (Linda Ronstadt: The Sound of My Voice) را کارگردانی کردند و نگاهی به زندگی شخصی و حرفه‌ای خواننده انداختند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید