news-background
news-background

جان فاورو فیلم The Mandalorian & Grogu را می‌سازد

نویسنده و تهیه‌کننده سریال «مندلوری» فیلم «مندلوری و گروگو» را کارگردانی می‌کند.

لوکاس‌فیلم سه‌شنبه این هفته اعلام کرد که «جان فاورو» پدید‌آورنده سریال «مندلوری» (The Mandalorian) فیلم جدیدی در دنیای «جنگ ستارگان» موسوم به «مندلوری و گروگو» (The Mandalorian & Grogu) کارگردانی می‌کند.

از داستان فیلم جزئیاتی فاش نشده اما فیلمبرداری پروژه در سال ۲۰۲۴ آغاز می‌شود. «دیو فیلونی» و «کتلین کندی» تهیه‌کنندگان فیلم در کنار فاورو خواهند بود.

شخصیت «مندلوری» با بازی «پدرو پاسکال» اولین بار در سال ۲۰۱۹ با سریال پربیننده دیزنی+ معرفی شد. او جایزه‌بگیری است که در سراسر کهکشان به مأموریت گماشته می‌شود اما پس از برخورد با موجود مرموزی به نام «گروگو» زندگی او برای همیشه تغییر می‌کند. «مندلوری» به جای تحویل دادن «بچه یودا» به مشتریان تصمیم می‌گیرد از او محافظت کند.

پاسکال نقش «مندلوری» را در فیلم تکرار می‌کند و علاوه بر این قرار است برای فصل چهارم سریال بازگردد. فاورو درباره پروژه جدید می‌گوید: «روایت داستان در این دنیای غنی که «جرج لوکاس» خلق کرده را دوست دارم. تصور آوردن مندلوری و شاگردش گروگو به سینما بسیار هیجان‌انگیز است.»

دیزنی و لوکاس‌فیلم علاوه بر این پروژه فیلم دیگری با تمرکز بر شخصیت «ری» با بازی «دیزی ریدلی» و کارگردانی «شرمین عبید چنایی» در دست ساخت دارند. «دیو فیلونی»، «جیمز منگولد»، «رایان جانسون» و «تایکا وایتیتی» نیز روی فیلم‌های دیگری کار می‌کنند که تاریخ پخش آن‌ها نامشخص است. دیزنی تولید فصل دوم سریال «آسوکا» (Ahsoka) را این هفته به تأیید رساند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید