news-background
news-background

بهترین سریال‌هایی که ژانویه ۲۰۲۴ پخش می‌شوند

در اولین ماه از سال نوی میلادی، یک سریال ابرقهرمانی از دیزنی پلاس پخش می‌شود، «پیتر کاپالدی» در نقش یک کارآگاه دیده خواهد شد، «میشل یئو» سریالی در نتفلیکس خواهد داشت و «جودی قاستر» وارد دنیای «کارآگاه واقعی» می‌شود. «آستین باتلر» با سریال جدیدی خودش را از نقش «الویس پرسلی» خلاص می‌کند، «زورو» به آمازون می‌رود و «نیکول کیدمن» به هنگ کنگ سفر می‌کند. در ادامه فهرستی از ده سریال هیجان‌انگیز ژانویه آمده است.

 

برادران سان (The Brothers Sun)

تاریخ پخش: ۴ ژانویه از نتفلیکس

«میشل یئو» در این سریال به نویسندگی «برد فالچوک» و «بایرن وو» نقش «آیلین سان» را بازی می‌کند، زنی زیرک که پس از ترک دنیای گانگسترهای تایوان زندگی خود و پسرش بروس با بازی «سم سونگ لی» را می‌سازد. اما پس از آنکه چند سال در لس‌آنجلس زندگی می‌کند، بازگشت پسر بزرگترش چارلز با بازی «جاستین چی‌ین» گذشته‌های تلخ را زنده می‌کند. پسر در پی کشته شدن پدرش توسط آدمکش‌های ناشناخته بازگشته تا از مادر و برادرش محافظت کند. «هایدی کوان»، «جون لی»، «جنی یانگ»، «جانی کو»، و «جان شو ژانگ» دیگر بازیگران این سریال خواهند بود. فالچوک شورانر سریال و به همراه وو، «کوین تانچارون» و «میکل باندسن» یکی از تهیه‌کنندگان اجرایی سریال است. تانچارون علاوه بر تهیه‌کنندگی «برادران سان» را کارگردانی کرده است.

اکو (Echo)

تاریخ پخش: ۷ ژانویه از دیزنی+

تمرکز سریال «اکو» بر روی شخصیت «مایا لوپز» با بازی «الاکا کاکس» خواهد بود که اولین بار در «شاهین‌چشم» (Hawkeye) مارول معرفی شد. «اکو» با نام واقعی «مایا لوپز» که یک شخصیت بومی آمریکایی ناشنوا است، توانایی تقلید حرکات افراد یا سبک مبارزه آنان را دارد و این ویژگی او را به حریفی نیرومند در میادین نبرد تبدیل می‌کند. در کامیک‌های مارول، اکو به شخصیت‌هایی چون «دردویل»، «شوالیه ماه» و «انتقام‌جویان» برخورد می‌کند. پیش‌تر تأید شده بود که «چارلی کاکس» و «وینسنت دنافریو» به ترتیب نقش «دردویل» (Daredevil) و «کینگپین» یا «سردسته» (The Kingpin) را بازی می‌کنند.

سوابق جنایی (Criminal Record)

تاریخ پخش: ۱۰ ژانویه از اپل تی‌وی+

«پیتر کاپالدی» و «کاش جامبو» در این سریال بریتانیایی جنایی نقش‌آفرینی کرده‌اند. داستان سریال درباره دو کارآگاه نابغه است که پس از یک تماس تلفنی ناشناس که به یک پرونده قتل قدیمی مرتبط است با یکدیگر همکاری می‌کنند. «استیون کمبل مور»، «چارلی کرید مایلز» و «دیون براون» دیگر بازیگران این سریال به نویسندگی «پل راتمن» خواهند بود.

تد (Ted)

تاریخ پخش: ۱۱ ژانویه از پیکاک

این سریال هفت اپیزودی خرس سخنگو با صداپیشگی «سث مک‌فارلین» را در سال ۱۹۹۳ ایالت ماساچوست دنبال می‌کند. «مارک والبرگ» در این مجموعه تلویزیونی بازنمی‌گردد، اما شخصیت او این بار به عنوان یک پسر ۱۶ ساله معرفی خواهد شد که با دشواری‌های نوجوانانه‌ای چون تجربه روابط جنسی و مواد مخدر برای اولین بار دست به گریبان است. «آلانا اوبام»، «اسکات گریمز»، و «جورجیا ویگام» دیگر بازیگران این سریال خواهند بود در حالی که مک‌فارلین بار دیگر نقش «تد» را تکرار می‌کند.

کارآگاه واقعی: شهر شب (True Detective: Night Country)

تاریخ پخش: ۱۴ ژانویه از اچ‌بی‌او

«جودی فاستر» در فصل چهارم سریال «کارآگاه واقعی» نقش کارآگاه «لیز دنورز» را بازی می‌کند. داستان این فصل در قطب می‌گذرد، جایی که هوا ممکن است تمامی بیست و چهار ساعت روز تاریک باشد. در خلاصه داستان رسمی فصل چهارم آمده است که شش مرد در «ایستگاه تحقیقاتی قطبی سلال» بدون اینکه ردی از آن‌ها باقی مانده باشد ناپدید می‌شوند. کارآگاه «لیز دنورز» و «اوانجلین ناوارو» مأمور رسیدگی به این پرونده‌اند و باید حقایقی را کشف کنند که در زیر یخ نهفته است. «دیار شب» اولین فصل «کارآگاه واقعی» بدون مشارکت «نیک پیزولاتو» خالق سریال و نویسنده سه فصل اول است که برای خاتمه دادن به این همکاری در اوایل سال ۲۰۲۰ با شبکه توافق کرده بود. «ایسا لوپز» برای نویسندگی فصل چهارم برگزیده شده که بیشتر با فیلم «ببرها نمی‌ترسند» (Tigers Are Not Afraid) شناخته می‌شود.

مرگ و جزئیات دیگر (Death And Other Details)

تاریخ پخش: ۱۶ ژانویه از هولو

«مرگ و جزئیات دیگر» به نویسندگی «مایک وایس» و «هایدی کول مک‌آدامز» سریال جنایی دیگر ژانویه امسال است. «مندی پتینکین» در این سریال نقش «روفس کوت‌ورث» را بازی می‌کند، مردی که شاهد قتلی روی یک کشتی است. «وایولت بین»، «لیندا اموند»، «جین اتکینسون»، و «لورن پتن» دیگر بازیگران سریال خواهند بود.

زورو (Zorro)

تاریخ پخش: ۱۹ ژانویه از پرایم ویدیو

داستان سریال در قرن نوزدهم کالیفرنیا قرار داده شده که مملو از اروپاییان مغرور و ثروتمند بود. برای ادب کردن این گروه‌های خیره‌سر یک مرد نقاب‌دار و شمشیر به دست مصمم می‌شود. «رناتا نوتنی» و «میگل برناردو» در این سریال نقش لولیتا و دون دیه‌گو را بازی می‌کنند.

گریزلدا (Griselda)

تاریخ پخش: ۲۵ ژانویه از نتفلیکس

مینی‌سریال شش اپیزودی «گریزلدا» سرگذشت «گریزلدا بلانکو» با بازی «سوفیا ورگارا» را بازگو می‌کند که یکی از سودآورترین کارتل‌های مواد تاریخ را خلق کرد. بلانکو ملقب به «مادرخوانده» مادری متعهد بود که استادانه میان خانواده و تجارت توازن برقرار کرد. «اینگرید اسکاهدا» که «امپراطوری» (Empire) و «موجه» (Justified) را در کارنامه دارد، نویسنده، تهیه‌کننده و شورانر «گریزلدا» خواهد بود. «اریک نیومن» (Narcos) دیگر تهیه‌کننده سریال است. دیگر بازیگران سریال «ونسا فرلیتو»، «جولیانا ایدن مارتینز»، «آلبرتو گوررا»، «آلبرتو امان»، «کریستن تاپان»، «دیه‌گو تروخیلو»، «پائولینا داویلا»، «گابریل سلویر»، «مارتین رودریگز»، «ماکسیمیلیانو هرناندز» و «جولیت رسترپو» خواهند بود.

اربابان آسمان (Masters of the Air)

تاریخ پخش: ۲۶ ژانویه از اپل تی‌وی+

این مینی‌سریال به تهیه‌کنندگی «استیون اسپیلبرگ» و «تام هنکس» داستانی در مورد «نیروی هوایی هشتم» ارتش ایالات متحده در خلال سال‌های جنگ جهانی دوم روایت می‌کند که جنگ را به اقامتگاه هیتلر کشاندند. «ارباب آسمان» دنباله‌ای برای مینی‌سریال‌های برنده امی «جوخه برادران» (Band of Brothers) و «پاسیفیک» (The Pacific) اچ‌بی‌او خواهد بود. «کری فوکوناگا» که سریال‌های «کارآگاه واقعی» (True Detective) و «روانی» (Maniac) و فیلم «وقتی برای مردن نیست» (No Time To Die) را در کارنامه دارد این سریال را در قالب ۱۰ اپیزود کارگردانی کرده است. سال گذشته گزارش شد که هنکس و اسپیلبرگ برای تولید این پروژه پایگاه نظامی معروف «نیسن هات» دوران جنگ جهانی دوم را روی تپه‌های سرسبز باکینگهامشیر بریتانیا بازسازی کرده‌اند.

تبعیدیان (Expats)

تاریخ پخش: ۲۶ ژانویه از پرایم ویدیو

این سریال که بر اساس کتابی به همین نام نوشته «جنس وای.کی. لی» ساخته شده سه زن آمریکایی به نام مارگارت، هیلاری و مرسی با بازی «نیکول کیدمن»، «سارایو بلو» و «جی-یونگ یو» را دنبال می‌کند که زندگی آن‌ها پس از یک تراژدی خانوادگی به هم پیوند می‌خورد. داستان «تبعیدیان» همزمان با ناآرامی‌های سال ۲۰۱۴ هنگ کنگ روی می‌دهد و نشان خواهد داد که چگونه مرز میان قربانی و بزهکاری می‌تواند محو شود. تی نقش کلارک همسر مارگارت و هیوستون نقش همسر هیلاری را بازی خواهند کرد. دیگر بازیگران سریال «برایان تی»، و «جکسون هیوستون» خواهند بود. «لولو وانگ» یکی دیگر از تهیه‌کنندگان پروژه است و اپیزودهای آن را نوشته و کارگردانی کرده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید