news-background
news-background

اولین گروه از اهداکنندگان جوایز گلدن گلوب ۲۰۲۴ معرفی شدند

«انجلا بست» و «ویل فرل» در مراسم اهدای جوایز گلدن گلوب ۲۰۲۴ حضور پیدا می‌کنند.

«آماندا سایفرد»، «انجلا بست»، «ویل فرل»، «میشل یئو»، «جرج لوپز»، «جولیا گارنر»، «جاستین هارتلی» و «گابریل مشت» و «پاتریک جی. آدامز» بازیگران سریال «وکلا» (Suits) یکشنبه شب آینده در مراسم گلدن گلوب (81st Golden Globes) بعضی از جوایز را اهدا خواهند کرد. پیش‌تر گزارش شده بود که «جو کوی» کمدین مجری این مراسم متحول شده خواهد بود.

فیلم «باربی» (Barbie) امسال با ۹ نامزدی پیشتاز است و «اوپنهایمر» (Oppenheimer) با هشت و «قاتلین ماه گل» (Killers of the Flower Moon) و «موجودات بیچاره» (Poor Things) با هشت نامزدی در رتبه‌های بعدی قرار دارند. در بخش عناوین تلویزیونی «وراثت» (Succession) نه نامزدی دریافت کرده و برتری جسته است.

گلدن گلوب امسال برای اولین بار از سال ۱۹۸۲ به جای ان‌بی‌سی از سی‌بی‌اس پخش خواهد شد و چند شاخه جدید از جمله بهترین دستاور گیشه در سینما و بهترین اجرای استند-آپ به آن افزوده شده است. این مراسم پس از مطرح شدن اتهام فساد و تبعیض نژادی علیه «اتحادیه مطبوعات خارجی هالیوود» (HFPA) به دیک کلارک پروداکشنز فروخته و سپس دستخوش تغییرات زیادی شد. ماه گذشته گزارش شد که بسیاری از رأی‌دهندگان گلدن گلوب بلیت حضور در مراسم را به دست نیاورده و تحریم دیگری را برنامه‌ریزی می‌کنند.

مراسم اهدای جوایز گلدن گلوب هشتاد و یکم یکشنبه ۷ ژانویه برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید