news-background
news-background

واکنش جیمی کیمل به اتهام ارتباط با جفری اپستین قاچاق‌چی کودک

کیمل به اتهام رابطه با «جفری اپستین» واکنش نشان داد.

«جیمی کیمل» به ادعای «آرون راجرز» بازیکن فوتبال آمریکایی که کمدین را به رابطه با «جفری اپستین» قاچاق‌چی کودک متهم کرده واکنش نشان داد.

راجرز سه‌شنبه این هفته در برنامه «پت مک‌آفی» مدعی شد که کیمل یکی از افرادی است که در فهرست مشتریان اپستین وجود دارد: «آدم‌های زیادی وجود دارند، از جمله جیمی کیمل، واقعاً امیدوارم آن فهرست بیرون نیاید.» راجرز اضافه می‌کند:‌ «گوش کنید چه می‌گویم، اگر آن فهرست بیرون بیاید، جشن می‌گیرم.»

مجری «جیمی کیمل زنده» (Jimmy Kimmel Live) در واکنش به این مصاحبه در شبکه اجتماعی ایکس یا توییتر سابق نوشت: «کثافت عزیز: محض اطلاع، من نه با اپستین ملاقات کرده‌ام، و نه با هواپیما مسافرت کرده‌ام، نه از [جزیره او] بازدید کرده‌ام، نه هیچ تماس دیگری با او داشته‌ام، و اسم من را در آن «فهرست» کسی پیدا نخواهید کرد جز دیوانه شل‌مغز و مزخرف‌گویی مثل تو که نمی‌تواند واقعیت را تشخیص دهد. حرف‌های نسنجیده تو خانواده من را به خطر می‌اندازد. ادامه بده تا در دادگاه بیشتر درباره حقایق بحث کنیم.»

کیمل در ماه مارس گذشته راجرز را به خاطر بحث پیرامون فهرست اپستین و اشیای پرنده ناشناخته در همین برنامه تمسخر کرده بود.

فهرستی که هویت نزدیک به ۲۰۰ مشتری اپستین را فاش می‌کند ممکن است این هفته توسط یک قاضی نیویورکی منتشر شود. این اسناد به شکایت «ویرجینیا جوفری» مرتبط است که در سال ۲۰۱۵ ادعا کرد قربانی اپستین و «گیلین مکسول» بوده. مکسول در پنج مورد از شش اتهام گناهکار شناخته و به ۲۰ سال حبس محکوم شد. اپستین در سال ۲۰۱۹ و پیش از برگزاری دادگاه خودکشی کرد.

«ای‌بی‌سی نیوز» دوشنبه این هفته گزارش داد که متهم موسوم به «دو ۳۶» (Doe 36) در واقع «بیل کلینتون» رئیس جمهور سابق ایالات متحده است که نام او بیش از ۵۰ مرتبه در اسناد دادگاه ذکر شده.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید