news-background
news-background

اپل فصل پنجم سریال Slow Horses را می‌سازد

فصل پنجم «اسب‌های تنبل» از اپل سفارش ساخت گرفت.

«گری اولدمن» برای بازی در فصل پنجم سریال «اسب‌های تنبل» (Slow Horses) بازخواهد گشت. اپل تی‌وی+ سه‌شنبه این هفته تأیید کرد که فصل پنجم این سریال جاسوسی را می‌سازد. فصل سوم این سریال که از «راتن تومیتوز» امتیاز ۹۷ درصد دریافت کرده به تازگی در اپل تی‌وی+ به پایان رسیده است.

سریال «اسب‌های تنبل» بر اساس رمانی به همین نام نوشته «مایک هرون» ساخته شده است. اولدمن در «اسب‌های تنبل» نقش «جکسون لمب» را بازی می‌کند، یکی از رؤسای سازمان MI5 که مسئول محل نگهداری مأموران پایین‌تر از حد نرمال موسوم به «باتلاق» است. «جک لودن» نقش یکی از مأموران جوان را بازی می‌کند که پس از خراب کردن یک مأموریت به لمب می‌پیوندد. دیگر بازیگران سریال «کریستین اسکات توماس»، «جاناتان پرایس»، «الیویا کوک»، «فردی فاکس»، «رزالیند الیزار» و «کریس چانگ» خواهند بود.

در فصل سوم یکی از جاسوسان «جکسون لمب» با بازی اولدمن به گروگان گرفته می‌شود و در فصل چهارم یک بمب‌گذاری اسراری شخصی را برملا می‌سازد. منتقد «اسلیت» درباره فصل سوم می‌نویسد: ««اسب‌های تنبل» که ترکیبی از «کشتن ایو» (Killing Eve) و نسخه‌ای سبک از «جان لوکاره» است، یک سر و گردن بالاتر از همتایانش در پلتفرم‌های استریم قرار می‌گیرد وقتی بحث سریال‌های تند و تیز و قابل دیدن بدون توقف در میان باشد.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید