news-background
news-background

ادامه انتقادها از فیلم Maestro بردلی کوپر؛ شاکی جدید مگان مک‌کین: این فیلم‌ها برای چه کسی ساخته می‌شوند؟

«مایسترو» به تازگی از نتفلیکس پخش شده است.

«مگان مک‌کین» تحلیل‌گر سیاسی و دختر «جان مک‌کین» سناتور آمریکایی به جمع منتقدین فیلم «مایسترو» (Maestro) «بردلی کوپر» اضافه شد. او در شبکه اجتماعی ایکس خشمگینانه می‌گوید تازه‌ترین فیلم کوپر اندک زمان آزاد او را به هدر داده است.

مک‌کین می‌نویسد: ««مایسترو» را دیشب نگاه کردم و... به سختی توانستم تحملش کنم. ناراحتم از اینکه اندک زمان آزادی که (با دو بچه خردسال) پیدا کرده بودم را با دیدن این فیلم به هدر دادم. چرا فیلم‌های مدعی اسکاری از این دست تا این حد ناامیدکننده‌اند؟ این فیلم‌ها برای چه کسی ساخته می‌شوند؟»

بسیاری از کاربران ایکس با مک‌کین موافقت کرده‌اند که «مایسترو» را ملال‌آور یافته‌اند، اما عده‌ای نیز با کارشناس ۳۹ ساله مخالفت کرده‌اند.

بر اساس محاسبات «کریتیکس تاپ تن»، فیلم «مایسترو» به ۶۰ فهرست «۱۰ فیلم برتر سال» راه پیدا کرده و در رده بیستم پرافتخارترین‌های سال از این حیث قرار دارد. منتقدین نشریاتی چون «تایم» و «ورایتی» به‌شدت از این فیلم دفاع کرده‌اند اما افشای سیاست‌ها و درخواست‌های سخت‌گیرانه کوپر موجی از واکنش‌های منفی را به وجود آورده است.

«مایسترو» از «راتن تومیتوز» امتیاز ۸۰ درصد منتقدین و ۷۱ درصد مخاطبین را دریافت کرده در حالی که امتیاز آن در «آی‌ام‌دی‌بی» به ۶.۸ و در «لترباکسد» به ۳.۳ می‌رسد.

مک‌کین محافظه‌کار این هفته در پادکست «یور ولکام» (Your Welcome) همکاران سابقش در برنامه تلویزیونی «نظر» (The View) را «پیران دیوانه» خواند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید