news-background
news-background

تریلر فیلم Rebel Moon - Part Two: The Scargiver زک اسنایدر

قسمت دوم «ماه شورش» آوریل آینده پخش خواهد شد.

نتفلیکس تریلر قسمت دوم فیلم «ماه شورش قسمت دوم: اسکارگیور» (Rebel Moon Part 2: The Scargiver) «زک اسنایدر» را در روز کریسمس رونمایی کرد. این تریلر وعده نبردهای حماسی بیشتر و افشای جزئیاتی از پیشینه یکی از شخصیت‌های کلیدی را می‌دهد. این دنباله قرار است آوریل سال ۲۰۲۴ پخش شود.

داستان «ماه شورش» در مورد زن جوانی به نام کورا با بازی «سوفیا بوتلا» است که مسؤلیت یافتن جنگجو برای مبارزه با هجوم نیروهای استعمارگر «ریجنت بالیساریوس» به او سپرده شده است. در این فیلم بازیگران «چارلی هانم»، «جایمن هونسو»، «ری فیشر»، «دونا بای»، «جنا مالون»، «استاز نیر»، «ای. دافی»، «شارلوت مگی» و «اسکای ینگ» به «سوفیا بوتلا» فرانسوی-الجزایری پیوسته‌اند.

راوی تریلر می‌گوید: «کابوس‌شان این است که ما با هم برای دفاع از چیزی که دوستش داریم بجنگیم.» این تریلر وعده می‌دهد که در قسمت دوم بیشتر به پیشینه شخصیت «تایتوس» با بازی «جایمن هونسو» پرداخته خواهد شد.

اسنایدر و نتفلیکس با دو فیلم «ماه شورش» قصد دارند یک دنیای سینمایی را آغاز کنند. منتقدین واکنش‌های مثبتی به قسمت اول نشان ندادند اما امتیاز مخاطبین در «راتن تومیتوز» به ۷۲ درصد می‌رسد. پیش‌تر گزارش شده بود که اسنایدر «دست کم سه» فیلم «ماه شورش» می‌سازد. اسنایدر حتی گفته بود داستان «ماه شورش» و «ارتش مردگان» (Army of the Dead) در یک دنیای سینمایی مشترک قرار دارند.

«ماه شورش قسمت دوم: اسکارگیور» ۹ آوریل ۲۰۲۴ از نتفلیکس پخش خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید