news-background
news-background

جیم کری برای فیلم How The Grinch Stole Christmas هشت و نیم ساعت گریم شده است

شایعه بازگشت کری در «گرینچ ۲» اخیراً تکذیب شده است.

اظهارات «جیم کری» درباره فیلم «گرینچ چگونه کریسمس را دزدید» (How The Grinch Stole Christmas) در مصاحبه چند سال قبل با «گراهام نورتون» این هفته همزمان با کریسمس دوباره بحث‌برانگیز شد. این بازیگر ۶۱ ساله از دشواری فیلمبرداری آن فیلم و پیش رفتن او تا مرز جدایی از پروژه گفته بود.

کری به یاد می‌آورد که گریم شخصیت گرینچ تا هشت و نیم ساعت طول کشیده است: «مثل زنده به گور شدن بود. به تریلرم برگشتم و پایم را به هوا بردم و به «ران هاوارد» [کارگردان] گفتم نمی‌توانم در این فیلم بازی کنم.»

او می‌افزاید که «برایان گریزر» تهیه‌کننده فیلم پیشنهاد می‌کند برای کمک‌رسانی یک فرد آموزش دیده در سازمان سیا را استخدام کنند:‌ «[تصمیم گرفت] مردی را استخدام کند که مأموران سیا را برای تحمل شکنجه آموزش می‌داد. و این‌گونه بود که «گرینچ» را تحمل کردم! خیلی مضحک بود.» کری می‌گوید در زمان فیلمبرداری به خودش یادآوری می‌کرده: «برای بچه‌هاست، برای بچه‌هاست، برای بچه‌هاست.»

«تیلور مامسن» دیگر بازیگر فیلم چند سال پیش گفته بود که کری با همه این دشواری‌ها با او «بسیار مهربان» بوده است. پاییز امسال شایعه بازگشت کری در «گرینچ ۲» شنیده شد اما نمایندگان این بازیگر در مصاحبه با «پیپل» این ادعا را تکذیب کردند: «بازگشت جیم در نقش گرینچ برای دنباله «گرینچ» حقیقت ندارد.»

فیلم لایو-اکشن «گرینچ چگونه کریسمس را دزدید» در سال ۲۰۰۰ بیش از ۲۶۰ میلیون دلار در سراسر آمریکا فروش کرد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید