news-background
news-background

هدیه تولد کیانو ریوز به فرانسیس فورد کاپولا در زمان فیلمبرداری Dracula: قارچ روان‌گران

ریوز در دهه ۱۹۹۰ با کاپولا همکاری کرده است.

«کیانو ریوز» در مصاحبه جدیدی با پادکست «درون شما» (Inside of You) به یاد می‌آورد که در زمان فیلمبرداری «دراکولا» (Dracula) به «فرانسیس فورد کاپولا» قارچ‌های روان‌گردان داده است. در آن فیلم علاوه بر ریوز بازیگرانی چون «گری اولدمن»، «وینونا رایدر» و «آنتونی هاپکینز» نقش‌آفرینی کردند.

این بازیگر ۵۹ ساله می‌گوید: «یک بار به فرانسیس فورد کاپولا برای تولدش مشتی قارچ دادم. وقتی در حال ساخت «دراکولا» بودیم. شنیدم که روز تولدش است و اتفاقاً یک هشتم [اونس] قارچ داشتم و به او دادم.»

او در پاسخ به این پرسش که کاپولا چه واکنش نشان داده می‌گوید: «آن‌ها را گرفت! نمی‌خواهم... روز تولد خیلی خوبی داشت. گفت از آن‌ها لذت برده.»

ریوز به همراه «رابرت میل‌هوس» درامر و «برت دامرز» خواننده گروه «داگ‌استار» در این مصاحبه حضور پیدا کرده است. آن‌ها چند ماه پیش اولین آلبوم خود را پس از بیش از دو دهه (Somewhere Between the Power Lines and Palm Trees) منتشر کردند. این گروه اولین بار در دهه ۱۹۹۰ شکل گرفت و «گرگ میلر» در سال ۱۹۹۲ به عنوان گیتاریست و خواننده به آن ملحق شد. «داگ‌استار» در سال ۱۹۹۶ آلبوم «خیال‌پردازی کوچک ما» (Our Little Visionary) و در سال ۲۰۰۰ آلبوم «پایان خوش» (Happy Ending) را منتشر کردند.

ریوز پیش‌تر به بدلکاران «جان ویک ۴» (John Wick 4) ساعت‌های رولکس ۱۰ هزار دلاری و پس از فیلمبرداری «سرعت» (Speed) به «ساندرا بولاک» شامپاین و ترافل هدیه داده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید