news-background
news-background

تحقیقات دستگاه‌های اطلاعاتی آمریکا از جان اشنایدر به خاطر اظهار نظر جنجالی: جو بایدن و پسرش باید اعدام شوند

بازیگر «دوک‌های هزرد» خواستار به دار آویخته شدن رئیس جمهور آمریکا شد.

«جان اشنایدر» بازیگر «دوک‌های هزرد» (The Dukes of Hazzard) پس از تهدید کردن جان «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا هدف دستگاه‌های اطلاعاتی این کشور قرار گرفته است.

«ددلاین» گزارش داده است که «سرویس مخفی ایالات متحده» به دنبال اظهار نظر جنجالی بازیگر تحقیقاتش را در این زمینه آغاز کرده است. اشنایدر چند ساعت پس از شکست در مسابقه تلویزیونی «خواننده نقاب‌دار» (The Masked Singer) خواستار اعدام بایدن به جرم «خیانت» شده بود.

اشنایدر در شبکه اجتماعی ایکس خطاب به صفحه رسمی بایدن که گفته بود «دونالد ترامپ» تهدیدی برای دمکراسی است نوشته بود: «آقای رئیس جمهور، به نظر جرم شما خیانت است و باید در ملأ عام اعدام شوید. همین‌طور پسرتان [هانتر بایدن]. واکنش شما...؟ ارادتمند، جان اشنایدر.»

این بازیگر به «ددلاین» می‌گوید: «جدی می‌گویید، ملت؟ این آخرین اظهار نظر من در این خصوص است. من چنین چیزی نه گفته‌ام و نه تلویحاً بیان کرده‌ام. با وجود تیترهایی که خلاف این را ادعا می‌کنند، در پستی که ارسال کردم، مطلقاً نه به عمل خشونت‌آمیزی فراخواندم و نه مانند بسیاری از سلبریتی‌های دیگر در گذشته رئیس جمهور ایالات متحده را تهدید کردم. پیشنهاد می‌کنم پست واقعی من را دوباره بخوانید و به واژه‌ها دقت کنید پیش از آنکه این مزخرفات را بپذیرید.»

او ادامه می‌دهد: «موضع من که حق دارم داشته باشم این است که رهبران کشور ما در واشینگتن راهشان را گم کرده‌اند و فساد حکمفرما شده، هم در مرزهای کشور و هم خارج از آن. شفافیت و مسئولیت‌پذیری باید ایجاد شود تا جمهوری ما مطابق قانون اساسی دوام پیدا کند. در آن اظهارات هیچ تهدید استنباطی یا شکلی دیگری از آن وجود نداشت.»

مقامات کاخ سفید و سرویس مخفی به صورت رسمی درباره تحقیقات اظهار نظر نکرده‌اند اما منابع نزدیک به این رویداد می‌گویند تفحص در مرحله ابتدایی و مقدماتی است. یکی از مقامات ناشناس می‌گوید: «ما همه تهدیدها علیه محافظت‌شدگان را بررسی می‌کنیم و به این منظور، این اظهارات طبق تعریف یک تهدید است.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲ دی ۱۴۰۲ ۰۱:۲۶

در امريكا تنها چيزي كه جرم محسوب ميشه تو اين موارد سياسي تهديد جاني هستش بخصوص تهديد جاني رييس جمهوري كه نماينده يه كشور دموكراتيكه. تازه اينم نميتونن محكومش كنن ميتونه هزارتا بامبول دراره كه منظورم چيز ديگه اي بوده

نمایش اسپویل