news-background
news-background

پخش زودتر از موعد سریال Echo مارول از دیزنی+

سریال «اکو» زودتر از موعد پخش خواهد شد.

دیزنی+ با انتشار یک تیزر جدید اعلام کرد که سریال «اکو» (Echo) مارول را یک روز زودتر از موعد و از ۹ ژانویه ۲۰۲۴ پخش خواهد کرد. «اکو» اولین سریال مارول با رده سنی تی‌وی-ام‌ای (TV-MA) است و تمامی اپیزودهای آن همزمان از هولو و دیزنی+ پخش می‌شوند.

سریال «اکو» بر روی شخصیت «مایا لوپز» با بازی «الاکا کاکس» خواهد کرد که اولین بار در «شاهین‌چشم» (Hawkeye) مارول معرفی شد. «چارلی کاکس» و «وینسنت دنافریو» به ترتیب نقش «دردویل» (Daredevil) و «کینگپین» یا «سردسته» (The Kingpin) را بازی می‌کنند. شخصیت «اکو» با نام واقعی «مایا لوپز» که یک شخصیت بومی آمریکایی ناشنوا است، توانایی تقلید حرکات افراد یا سبک مبارزه آنان را دارد و این ویژگی او را به حریفی نیرومند در میادین نبرد تبدیل می‌کند. در کامیک‌های مارول، اکو به شخصیت‌هایی چون «دردویل»، «شوالیه ماه» و «انتقام‌جویان» برخورد می‌کند. او اولین شخصیتی است که عنوان «رونین» را به دست می‌آورد و سپس آن را به «کلینت بارتون» یا «شاهین‌چشم» می‌سپارد.

«ایتان کوئن» و «امیلی کوئن» نویسنده و تهیه‌کنندگان اجرایی و «زن مک‌کلارنن»، «گراهام گرین»، «تانتو کاردینال»، «کی. دوری جیکوبز»، «شسکی اسپنسر»، و «کودی لایتنینگ» بازیگران بومی دیگر سریال خواهند بود.

«اکو» ۹ ژانویه ۲۰۲۴ از دیزنی+ و هولو پخش خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید