زمان مطالعه: ۲ دقیقه
جیمز گان میگوید فیلم The Batman 2 هنوز فیلمنامه ندارد
مدیر استودیوی دیسی از پیشرفت پروژه «بتمن ۲» گفته است.
«جیمز گان» در شبکه اجتماعی تردز فعالیت زیادی دارد و به پرسشهای بسیاری از هواداران پاسخ میدهد. او در پاسخ به یکی از این پرسشها فاش کرده است که فیلم «بتمن ۲» (The Batman: Part Two) هنوز فیلمنامه ندارد.
فیلمبرداری «بتمن ۲» با بازی «رابرت پتینسون» قرار بود نوامبر امسال آغاز شود اما اعتصابات هالیوود سبب شد که تأخیر تا مارس ۲۰۲۴ و سپس تا یک سال دیگر ادامه پیدا کند. گان میگوید ایده سازندگان برای «بتمن ۲» را میداند اما هنوز فیلمنامهای تحویل نگرفته است. این فیلم در حال حاضر قرار است اکتبر سال ۲۰۲۵ اکران شود.
برادران وارنر در رویداد «سینماکان» لاس وگاس تأیید کرد که قسمت دوم «بتمن را با کارگردانی «مت ریوز» و بازگشت «رابرت پتینسون» میسازد. قسمت اول از فروش جهانی ۷۶۰ میلیون دلاری در سراسر دنیا عبور کرده و در هفته اول پخش از اچبیاو مکس ۴.۱ میلیون بیننده داشت. در آن فیلم بازیگرانی چون «زوئی کراویتس»، «کالین فرل»، «پل دینو»، «اندی سرکیس»، «جفری رایت» و «جان تورتورو» نقشآفرینی کردند.
«بری کیوگان» که در قسمت اول نقش «جوکر» را بازی کرد هفته پیش به «ایتاک» درباره احتمال بازگشت خود گفت: «نمیتوانم در این خصوص چیزی بگویم. میتواند هیجانانگیز باشد، اینطور نیست؟ اینکه ببینی جوکر دوباره به زندگی برمیگردد. لبخند من گویای همهچیز است، متوجه منظورم هستید؟»
گان نویسنده و کارگردان «سوپرمن: میراث» (Superman: Legacy) به عنوان اولین فیلم از دنیای جدید دیسی است.
دیدگاهها
مهمان
برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید