news-background
news-background

تاریخ پخش فصل سوم Bridgerton اعلام شد

فصل سوم «بریجرتون» به دو بخش تقسیم خواهد شد.

نتفلیکس با انتشار یک تیزر اعلام کرد که فصل سوم «بریجرتون» (Bridgerton) را به دو بخش تقسیم می‌کند. بخش اول از این فصل ۱۶ مه و بخش دوم ۱۳ ژوئن ۲۰۲۴ پخش خواهد شد.

پیش‌تر تأیید شده بود که «فیبی داینور» در فصل سوم نقش «دفنی بریجرتون» را بازی نخواهد کرد. دفنی در فصل اول شخصیت اصلی داستان بود اما در فصل دوم به نقشی مکمل تبدیل شد.

«جس براون‌ول» شورانر جدید سریال به «ورایتی» گفته بود در این فصل «نوبت کالین و پنه‌لوپه» با بازی «نیکلا کولان» و «لوک نیوتن» است: «چون هر دوی این بازیگران را از فصل اول دیده‌ایم، تاکنون کمی با آن‌ها گذرانده‌ایم. کسی چه می‌داند که چه شخصیت‌هایی دارند.»

فصل دوم سریال «بریجرتون» مارس ۲۰۲۲ با ۶۲۷.۱ میلیون ساعت مشاهده از رکورد ۶۲۵.۴۹ میلیون ساعت مشاهده فصل اول عبور کرد و به پربیننده‌ترین سریال انگلیسی-زبان تاریخ نتفلیکس تبدیل شد.

در این سریال که از رمان‌های «جولیا کویین» اقتباس شده بازیگرانی چون «لوک تامپسون» در نقش «بندیکت بریجرتون»، «گلدا روشول» در نقش «ملکه شارلوت»، «آجوا اندو» در نقش «لیدی دنبری»، «روث گمل» در نقش «وایولت بریجرتون»، «لورین اشبورن» در نقش «خانم وارلی»، «هانا داد» در نقش «فراچسکا بریجرتون»، «سیمون اشلی» در نقش «کیت شرما»، «جاناتان بیلی» در نقش «آنتونی بریجرتون»، «هریت کینز» در نقش «فیلیپا فدرینگتون»، «بسی کارتر» در نقش «پرودنس فدرینگتون»، «جسیکا مدسن» در نقش «کرسیدا کوپر»، «فلورنس هانت» در نقش «هایسنت بریجرتون»، «مارتینز ایمهنگبی» در نقش «ویل موندریچ»، «ویل تیلستون» در نقش «گرگوری بریجرتون»، «پالی واکر» در نقش «پورشا فدرینگتون» و «جولی اندروز» در نقش «لیدی ویسلدون» نقش‌آفرینی کرده‌اند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید