news-background
news-background

شوخی شیطنت‌آمیز ویلم دافو با مارک رافلو: عوامل فیلم Poor Things به بازیگر گفته بودند قرار است با اسکار آیزاک جایگزین شود؛ رافلو می‌گوید واکین فینیکس «آشپز خیلی خوبی» است

رافلو می‌گوید تصور می‌کرده قرار است با «اسکار آیزاک» جایگزین شود.

«مارک رافلو» و «ویلم دافو» در زمان فیلمبرداری «موجوات بیچاره» (Poor Things) به کارگردانی «یورگوس لانتیموس» رابطه دوستانه‌ای پیدا کردند. اما «جنل رایلی» یکی از نویسندگان «ورایتی» فاش کرده است که عوامل فیلم به شوخی گفته بودند قرار است «اسکار آیزاک» در این فیلم با او جایگزین شود.

رایلی می‌نویسد که این شوخی حتی به سطح دیگری رسیده است: «یک روز ویلم دافو حتی اسکار را به محل فیلمبرداری می‌آورد تا بگوید قرار است جانشین رافلو شود.»

«اما استون» در این فیلم نقش «بلا بکستر» را بازی می‌کند، زنی لطیف، بی‌قید و هوس‌ران و یک فرانکنشتاین مؤنث. بکستر پس از آنکه برای فرار از همسر بدرفتارش خودش را غرق می‌کند، مغز او با نوزاد متولدنشده‌اش جایگزین می‌شود. این داستان را «تونی مک‌نامارا» که «سوگلی» را با همکاری لانتیموس نوشته، از رمانی نوشته «السدر گری» اقتباس کرده است. «مارگارت کوالی»، «رامی یوسف»، «کریستفر ابت» و «جرود کارمایکل» دیگر بازیگران این فیلم خواهند بود.

دافو پیش‌تر به «ونیتی فیر» گفته بود برای تبدیل شدن به بکستر هر روز تا شش ساعت روی صندلی گریم نشسته و برای اینکه به موقع آماده شود، ساعت ۳ بامداد از خواب بیدار شده است: «صبح ساعت سه می‌رسیدم، روی صندلی می‌نشستم، مدیتیشن می‌کردم و سعی داشتم با بی‌حرکت ماندن کنار بیایم. نمی‌توانید بخوابید چون به اندازه‌ای پیچیده است که باید با گریمور همکاری کنید. فرساینده است اما از بازی با یک ماسک لذت بردم – به معنای واقعی یک ماسک است.»

رافلو در مصاحبه دیگری با «هات وانز»‌ می‌گوید در زمان فیلمبرداری درام ورزشی «فاکس‌کچر» (Foxcatcher) می‌گوید سیلی زدن به «چنینگ تیتوم» در یکی از صحنه‌ها «راحت» بوده است. این دو در آن فیلم به کارگردانی «بنت میلر» نقش دو کشتی‌گیر را بازی کردند

رافلو می‌گوید: «[چنینگ] از من خواست به شدت به او سیلی بزنم، و راحت بود چون او من را چندین بار به شدت زده است.»

«فاکس‌کچر» پنج نامزدی اسکار از جمله یک نامزدی برای رافلو در بخش بهترین بازیگر مرد نقش مکمل دریافت کرد. رافلو با «موجودات بیچاره» یک بار دیگر مدعی دریافت نامزدی اسکار در همین بخش است.

دافو پیش‌تر گفته بود که به درخواست خودش برای فیلم «موجودات بیچاره» ۲۰ مرتبه از «اما استون» سیلی خورده در حالی که حتی قرار نبود در آن صحنه ظاهر شود.

رافلو در بخش دیگری از مصاحبه با «هات وانز»‌ می‌گوید «واکین فینیکس» همبازی او در «جاده رزرو» (Reservation Road) آشپز خیلی خوبی است: «او آشپز خیلی خوبی است و من را به گیاه‌خواری علاقه‌مند کرد. همیشه آشپزی می‌کرد و یک هم‌اتاقی خیلی بود. وقتی بیرون می‌رفت پیام می‌داد: «چیزی احتیاج نداری؟ چیزی نمی‌خواهی برایت بگیرم؟» آنجا تمیز بود و همه ظرف‌ها شسته شده. حس شوخ طبعی خیلی خوبی دارد.»

«موجودات بیچاره» از ۸ دسامبر در سالن‌های سینمای آمریکا اکران شده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید