news-background
news-background

بازگشت انجلینا جولی با Maleficent 3؛ چراغ سبز برای The Accountant 2

«مالفیسنت ۳» در دست ساخت است.

«انجلینا جولی» در قسمت سوم «مالفیسنت» (Maleficent 3) دیزنی نقش‌آفرینی می‌کند. این هفته «وال استریت ژورنال» گزارش داد که جولی برای بازی در این دنباله قرارداد امضاء کرده است.

جولی که یکی از تهیه‌کنندگان تئآتر «بیگانگان» (The Outsiders) است به تازگی بازی در نقش «ماریا کالاس» اسطوره اپرا در فیلم «ماریا» (Maria) به کارگردانی «پابلو لارائین» را به پایان رسانده است. او سال گذشته «بدون خون» (Without Blood) را به عنوان چهارمین فیلم بلندش در مقام کارگردان فیلمبرداری کرد.

او در سال ۲۰۲۰ به «پیپل» گفته بود که بازگشت برای دنباله «مالفیسنت» (Maleficent: Mistress of Evil) بسیار دشوار بوده است: «دوران سختی بود. چند سال سخت را پشت سر گذاشته بودم و چندان احساس نمی‌کردم که قدرتمند هستم. در واقع، احساس درهم‌شکستگی می‌کردم. کمی طول کشید تا قدرت این فیلم را دوباره حس کنم.»

جولی در مصاحبه با «وال استریت ژورنال» می‌گوید مایل است لس‌آنجلس را ترک کند: «یکی از علت‌هایش اتفاقاتی است که پس از طلاقم افتاد. توانایی زندگی و سفر آزادانه را از دست دادم. وقتی بتوانم نقل مکان می‌کنم.»

«دنیل ریکتمن» از سوی دیگر گزارش داده است که آمازون برای تولید دنباله «حسابدار» (The Accountant) «بن افلک» چراغ سبز نشان داده است. «گاوین اوکانر» کارگردان فیلم است و افلک نقش قبلی خود را تکرار می‌کند.

شش سال پیش گزارش شده بود که افلک و اوکانر برای تولید این دنباله مذاکره کرده‌اند. در قسمت اول این فیلم که ممکن است از یاد بسیاری از مخاطبین پاک شده باشد افلک نقش مردی مبتلا به اوتیسم را بازی کرد که حسابدار بزرگترین جنایتکاران دنیا بود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید