news-background
news-background

اولین تیزر فصل چهارم سریال The Boys رونمایی شد

فصل چهارم سریال ابرقهرمانی «پسران» در سال ۲۰۲۴ پخش خواهد شد.

پرایم ویدیو اولین تریلر رسمی فصل چهارم سریال «پسران» (The Boys) را در کامیک کان بزریل رونمایی کرد. داستان این فصل یک ماه پس از وقایع سریال اسپین‌آف «نسل وی» (Gen V) روی می‌دهد و ویروس در قصه نقشی کلیدی خواهد داشت.

«آنتونی استار» نیز به «ورایتی» گفته بود که «عجیب‌ترین» صحنه‌های دوران بازیگری‌اش را در فصل چهارم «پسران» تجربه کرده است: «سریال به شکلی عجیب و عجیب‌تر می‌شود. باید سقفی وجود داشته باشد، اما هنوز آن را پیدا نکرده‌ایم.»

فیلمبرداری فصل چهارم «پسران» به نویسندگی «اریک کریپکی» و تهیه‌کندگی «سث روگن» پیش از اعتصاب بازیگران در ماه ژوئیه به پایان رسیده است. «جفری دین مورگان» در این فصل نقشی اسرارآمیز بازی می‌کند اما بازگشت «جنسن اکلس»‌ تأیید نشده است. «والری کاری» در نقش «فایرکرکر» و «سوزان هیوارد»‌در نقش «سیستر سیج» دیگر بازیگران جدید این فصل خواهند بود.

استودیوی اسپین‌آف هفته پیش اعلام کرد که «پسران: مکزیک» (The Boys: Mexico) به نویسندگی «گرث دانت-الکوسر» را در دست ساخت دارد و «گائل گارسیا برنال» و «دیه‌گو لونا» تهیه‌کننده پروژه خواهند بود.

در فصل سوم «آیا کش» در نقش «استورم‌فرانت»، «ارین موریارتی» در نقش «استارلایت»، «دامینیک مک‌الیوت» در نقش «کویین میو»، «جسی تی. آشر» در نقش «ای-ترین» دیده شدند، در حالی که «شان پاتریک فلانری» در نقش «سوپرسونیک»، «نیک وکسلر» در نقش «باروت»، «مایلز گستون ویلانووا» در نقش «شاهین آبی»، «لوری هولدن» بازیگر سابق «مردگان متحرک» نقش «کریمزن کنتس» و «جنسن اکلس» بازیگر سریال «فراطبیعی» (Supernatural) در نقش «سولجر بوی» از جمله بازیگران جدید فصل سوم بودند.

فصل چهارم «پسران» در سال ۲۰۲۴ پخش خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید