news-background
news-background

جودی فاستر: فیلم‌های ابرقهرمانی بیش از حد دوام پیدا کردند

فاستر بار دیگر از ژانر ابرقهرمانی انتقاد کرد.

«جودی فاستر» می‌گوید فیلم‌های ابرقهرمانی «فازی» بود که بیش از حد طول کشید. این بازیگر برنده اسکار در مصاحبه با «ال» می‌گوید امیدوار است که این ژانر به زودی فراموش شود.

فاستر می‌گوید: «یک فاز است. فازی است که به نظر من کمی بیش از حد طول کشید، اما یک فاز است، و من فازهای مختلفی را دیده‌ام. امیدوارم که مردم به زودی از این فیلم‌ها بیزار شوند.»

او اضافه می‌کند: «فیلم‌های خوب این ژانر – مثل «مرد آهنی» (Iron Man)، «پلنگ سیاه» (Black Panther)، «ماتریکس» (The Matrix) – از چنین فیلم‌هایی شگفت‌زده می‌شوم، و فریفته سرگرم‌کنندگی آن می‌شوم، اما به این دلیل بازیگر نشدم. و آن فیلم‌ها زندگی من را تغییر ندادند. امیدوارم که برای همه آثار دیگر فضا وجود داشته باشد.»

در یک سال گذشته چند فیلم ابرقهرمانی از جمله «شزم ۲» (Shazam! 2)، «فلش» (The Flash)، و «مارول‌ها» (The Marvels) به شکست تجاری منجر شده‌اند. فیلم «مارول‌ها» با بازی «بری لارسن» کمتر از ۱۰۰ میلیون دلار در ایالات متحده فروخته است.

فاستر اضافه می‌کند که «از نظر من اشکالی ندارد که میزان معینی موفقیت یا دسترسی را فدا کنم تا به آن زندگی مطلوب خود برسم.» او به بازیگران جوان توصیه می‌کند: «باید به استعداد خودتان ایمان داشته باشید. می‌توانید دو سال زندگی کنید و برگردید و کار برای شما وجود خواهد داشت.»

او پیش‌تر در مصاحبه با «ریدیو تایمز» گفته بود: «ارائه محتوای بی‌ارزش از طرف استودیوها برای راضی نگه داشتن توده‌ها و سهام‌داران مانند عمل فرکینگ است. سرمایه فوراً بازمی‌گردد اما زمین نابود می‌شود. من تمایلی ندارم یک فیلم ۲۰۰ میلیون دلاری در مورد ابرقهرمانان بسازم.»

فاستر به تازگی در فیلم «نیاد» (Nyad) مقابل «آنت بنینگ» نقش‌آفرینی کرده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید