news-background
news-background

فصل چهارم Godfather Of Harlem ساخته می‌شود

شبکه اپیکس فصل چهارم سریال «پدرخوانده هارلم» (Godfather Of Harlem) را در قالب ده اپیزود می‌سازد. تولید این فصل از سال ۲۰۲۴ در نیویورک آغاز خواهد شد.

این سریال به نویسندگی «کریس برانکاتو» و «پل اکستین» داستانی در مورد جنایت‌کار بدنام «بامپی جانسون» با بازی «فورست ویتاکر» روایت می‌کند که در اوایل دهه ۱۹۶۰ به دنبال گذراندن ۱۱ سال حبس از زندان آزاد شد. خیابان‌های شهر نیویورک در آن سال‌ها به کنترل ایتالیایی‌تباران درآمده بود و بامپی باید سعی می‌کرد دوباره فرماندهی خانواده جنایت‌کارش را به دست می‌گرفت. «پدرخوانده‌ی آمریکایی» جنایات زیرزمینی را با جنبش‌های حقوق شهروندی در یکی از حساس‌ترین دوران تاریخ آمریکا درهم می‌آمیزد.

«بامپی جانسون» در فصل چهارم به نبرد خونین با خانواده‌های مافیایی برای تصرف هارلم ادامه می‌دهد. پس از مرگ «مالکم ایکس» با بازی «جیسون آلن کارول»، بامپی باید با مشارکت دختر با بازی «آنتوانت کرو-لگسی» در جنبش‌های «پلنگ سیاه» کنار بیاید. در این سریال بازیگرانی چون «وینسنت دن‌افریو»، «ایلفنش هادرا»، «نایجل تاچ»، «جیانکارلو اسپوزیتو»، «لوسی فرای» و «کلوین هریسون جونیور» ایفای نقش کرده‌اند. «پدرخوانده هارلم» در استودیوهای ای‌بی‌سی سیگنچر به تولید رسید که بخشی از استودیوهای تلویزیونی دیزنی است.

پلتفرم ام‌جی‌ام+ می‌گوید نزدیک به ۵۴ درصد از مخاطبین فصل سوم «پدرخوانده هارلم» را افراد آفریقایی آمریکایی تشکیل می‌دهند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید