news-background
news-background

دیه‌گو لونا و گائل گارسیا برنال اسپین‌آف The Boys: Mexico را برای آمازون می‌سازند

نویسنده «بلو بیتل» اسپین‌آف «پسران: مکزیک» را برای آمازون در دست نگارش دارد.

آمازون با اسپین‌آف دیگری دنیای تلویزیونی «پسران» (The Boys) را گسترش می‌دهد. این هفته گزارش شد که این استودیوی اسپین‌آف «پسران: مکزیک» (The Boys: Mexico) به نویسندگی «گرث دانت-الکوسر» را در دست ساخت دارد و «گائل گارسیا برنال» و «دیه‌گو لونا» تهیه‌کننده پروژه خواهند بود. «ددلاین» گزارش داده است که این دو بازیگر مکزیکی ممکن است مقابل دوربین بروند اما نقش‌های کلیدی را بازی نخواهند کرد.

جست‌وجو برای یافتن شورانر و پدید‌آورنده دیگری برای سریال آغاز شده است. «سث روگن» و «اریک کریپکی» تهیه‌کنندگان سریال «پسران» برای سونی پیکچرز تله‌ویژن و آمازون ام‌جی‌ام بودند. آن سریال بر اساس کتاب های کامیک پرفروش «گرث انیس» و «دریک رابرتسون» ساخته شده و ابرقهرمانانی را به تصویر می‌کشد که از قدرت‌هایشان سوء استفاده می‌کنند.

به دنبال موفقیت «پسران» که به فصل چهارم رسیده، دو اسپین‌آف «پسران تقدیم می‌کند: اهریمنی» (The Boys Presents: Diabolical) و «نسل وی» (Gen V) ساخته شد. فصل اول «نسل وی» به تازگی پخش شده و برای فصل دوم بازخواهد گشت.

دانت-الکوسر جدا از «بلو بیتل» (Blue Beetle) دی‌سی و برادران وارنر اخیراً فیلمنامه «ال موئرتو» (El Muerto) به کارگردانی «خوناس کوارون» مکزیکی را به نگارش درآورده است.

لونا و گارسیا برنال در سال ۲۰۰۱ با فیلم «و همین‌طور مادرت» (Y Tu Mamá También) «آلفونسو کوارون» به شهرت رسیدند اما در چندین فیلم دیگر از جمله «خانه پدری من» (Casa de mi padre) با یکدیگر همکاری کردند. گارسیا برنال اخیراً در درام بیوگرافی «کاساندرو» (Cassandro) دیده شده و لونا با سریال «اندرو» (Andor) دیزنی+ به دنیای «جنگ ستارگان» ملحق شده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید