news-background
news-background

اولین جزئیات از نقش دنزل واشینگتن در فیلم Gladiator 2: مردی ثروتمندتر از سناتورهای روم

واشینگتن نقش یک مرد ثروتمند را در «گلادیاتور ۲» بازی می‌کند.

«ریدلی اسکات» اولین جزئیات از نقش «دنزل واشینگتن» در فیلم «گلادیاتور ۲» (Gladiator 2) را فاش کرده است. «پل مسکال»، «پدرو پاسکال»، «کانی نلسون»، «جایمن هونسو»، و «جوزف کویین» دیگر بازیگران این فیلم که در حال حاضر قرار است پاییز سال آینده اکران شود خواهند بود.

اسکات توضیح می‌دهد که واشینگتن نقش یک گلادیاتور سابق و دلال اسلحه را بازی می‌کند که با تأمین اسلحه ارتش روم به ثروت زیادی رسیده است: «یک شخصیت موازی وجود دارد، مالک کسب‌وکار تأمین اسلحه برای رومی‌ها که وقتی سفر می‌کردند سوختشان را و شرابی که می‌نوشیدند را تأمین کرده. وقتی سفر می‌کردند چه کسی واگن‌ها و اسب‌ها و خوارک را تأمین می‌کرده؟ باید دلالان اسلحه آن دوران بوده باشند؛ در اینجا مردی داریم که با تأمین اسلحه و منجنیق ثروتمند شده. سرگرمی او مثل یک اصطبل مسابقه است اما برای گلادیاتورها.»

فیلمساز اضافه می‌کند:‌ «این مرد اصطبلی از ۳۰ یا ۴۰ گلادیاتور دارد. دوست دارد که مبارزه آن‌ها را تماشا کند و نشان می‌دهد که از چنین جایی آمده. در شمال آفریقا اسیر شده و آزادی خودش را به دست آورده چون گلادیاتور خوبی بوده. اما این موضوع را مخفی می‌کند چون از طرف دیگر حالا ظرفیت قدرت واقعی‌اش را درک کرده است. او ثروتمندتر از اغلب سناتورهاست، بنابراین اندیشه‌ها و طرح‌هایی برای گرفتن قدرت از این دو شاهزاده دیوانه دارد.»

شخصیت واشینگتن در «گلادیاتور ۲» که اسکات نام او را فاش نمی‌کند یادآور گلادیاتور «آنتونیوس پروکسیمو» با بازی «الیور رید» از قسمت اول فیلم است که پس از به دست آوردن آزادی‌اش شروع به آموزش گلادیاتورهای دیگر می‌کند. رید بریتانیایی در زمان فیلمبرداری «گلادیاتور» از دنیا رفت تا اسکات صحنه‌های او را با جلوه‌های ویژه رایانه‌ای و بدلکار به اتمام برساند. درگذشت رید از سوی دیگر سبب ایجاد تغییر در فیلمنامه شد.

«گلادیاتور ۲» نوامبر ۲۰۲۴ اکران خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید