news-background
news-background

ویلم دافو می‌گوید در فیلم Beetlejuice 2 نقش یک پلیس مرده را بازی می‌کند

دافو به جشنواره فیلم مراکش سفر کرده است.

«ویلم دافو» این هفته به همراه همسر بازیگر و فیلمسازش «جادا کولاگرانده» در بیستمین دوره جشنواره فیلم مراکش حضور پیدا کرد و در مصاحبه با «ورایتی» از فیلم‌های بعدی‌اش «موجودات بیچاره» (Poor Things) و «بیتل‌جوس ۲» (Beetlejuice 2) «تیم برتون» گفت.

دافو می‌گوید مراکش برای او یاد فیلم «آخرین وسوسه مسیح» (The Last Temptation of Christ) است: «فیلمی که تجربه زیبایی بود. و از فیلمبرداری آن لذت بردم چرا که [انرژی] زیادی از من گرفت و واقعاً عالی بود. و بسیار به ذات مراکش نزدیک بود. با عوامل مراکشی بسیار خوبی همکاری کردیم.»

او درباره گریم طولاین شخصیت «دکتر گادوین بکستر» در فیلم «موجودات بیچاره» به کارگردانی «یورگوس لانتیموس» اضافه می‌کند:‌ «توسط همه این جزئیات زیبای [ویکتوریایی] درون یک دنیای کامل احاطه شده بودم، و بازیگران و فیلمنامه بسیار عالی بودند. از طرفی ویدیوهای «الاسدیر گری» که رمان را نوشته نگاه کردم. این را اطمینان ندارم اما فکر می‌کنم «الاسدیر گری» زیادی در این شخصیت وجود دارد. مرد خوشایندی است. او عجیب و روشن‌فکر است، و بازیگوش. اندیشمند است، یک اندیشمند آزاد.»

دافو در بخش دیگری از مصاحبه فاش می‌کند که چه نقشی در «بیتل‌جوس ۲» بازی می‌کند: «هنوز هیچ ویدیویی از فیلم ندیده‌ام، اما بازی در آن لذت‌بخش بود. نقش یک مأمور پلیس در زندگی پس از مرگ را بازی می‌کنم، یعنی یک مرده‌ام. و در زندگی ستاره فیلم‌های اکشن درجه بوده‌ام، اما حادثه‌ای برایم پیش آمده که من را به آن‌طرف می‌فرستد. به خاطر مهارت‌هایم در زندگی پس از مرگ به یک شخصیت کارآگاه تبدیل می‌شوم. این شغل من است. اما با این حقیقت که چه کسی بوده‌ام ملون شده: یک ستاره فیلم‌های اکشن درجه دو.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید