news-background
news-background

داگ لایمن بازسازی فیلم The Saint رگی ژان پیج را کارگردانی می‌کند

لایمن بازسازی «قدیس» را کارگردانی می‌کند.

«داگ لایمن» بازسازی «قدیس» (The Saint) را برای پارامونت کارگردانی می‌کند. بیش از دو سال قبل گزارش شده بود که «رگی ژان پیچ» ستاره سریال پربیننده «بریجرتون» (Bridgerton) نتفلیکس بازیگر و تهیه‌کننده این فیلم است. «سهراب نوشیروانی» و «روری هینز» نویسندگان فیلمنامه خواهند بود.

داستان «قدیس» که از رمان‌های «لزلی چارتریس» اقتباس خواهد شد، در مورد شخصیتی به نام «سایمون تمپلار» معروف به «قدیس» است، خلافکاری رابین هود گونه و سارقی برای استخدام که یک ماجراجویی بین‌المللی آغاز می‌کند. «راجر مورد» در یک سریال بریتانیایی به همین نام در دهه ۱۹۶۰ نقش‌آفرینی کرده، در حالی که «ول کیلمر» در «قدیس» پارامونت در سال ۱۹۹۷ این نقش را بازی کرد.

لایمن فیلم «هویت بورن» (The Bourne Identity) را در کارنامه دارد و به تازگی بازسازی «بار کنار جاده» (Road House) با بازی «جیک جیلنهال» را فیلمبرداری کرده است. پروژه بعدی او همکاری دیگری با «مت دیمون» در فیلم «مفسدان» (The Instigators) اپل است.

نوشیروانی و هینز بیشتر با فیلم تریلر «موریتانیایی» (The Mauritanian) نامزد بفتا شناخته می‌شوند و اخیراً فیلم ابرقهرمانی «بلک آدام» (Black Adam) را برای دی‌سی و برادران وارنر نوشته‌اند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید