news-background
news-background

واکنش ملیسا باررا به اخراج از فیلم Scream 7: یهودستیزی و اسلام‌هراسی را محکوم می‌کنم

باررا سوکتش را نسبت به اخراج از فیلم «جیغ ۷» شکست.

«ملیسا باررا» بازیگر اهل مکزیک که پس از حمایت از فلسطین توسط استودیوی اسپای‌گلس از فیلم «جیغ ۷» (Scream 7) اخراج شده سکوتش را شکست. او با انتشار بیانیه‌ای می‌گوید نه از اسلام‌هراسی و نه یهودستیزی حمایت نمی‌کند.

باررا در اینستاگرام می‌نویسد: «پیش از هرچیز یهودستیزی و اسلام‌هراسی را محکوم می‌کنم. نفرت و پیش‌داوری از هر نوع علیه هر گروهی را محکوم می‌کنم. به عنوان یک لاتین تبار، یک مکزیکانای پرغرور، از داشتن پلتفرمی که به من امتیاز شنیده شدن را داده احساس مسئولیت می‌کنم، و بنابراین سعی کرده‌ام از آن برای افزایش آگاهی در مورد موضوعاتی که به آن‌ها اهمیت می‌دهم استفاده کنم و جایگاهم را به کسانی که نیاز دارند ببخشم. هر فرد روی این کره خاکی – صرف نظر از مذهب، نژاد، قومیت، جنسیت، گرایش جنسی یا وضعیت اجتماعی-اقتصادی –  سزاوار حقوق انسانی برابر، کرامت و البته آزادی است. من معتقدم یک گروه رهبر انسان‌ها نیستند، و هیچ هیأت حاکمه‌ای نباید مافوق انتقاد باشد.»

او ادامه می‌دهد: «شبانه روز برای پایان مرگ و میر، برای پایان خشونت و برای همزیستی مسالمت‌آمیز دعا می‌کنم. از کسانی که نیاز بیشتری دارند خواهم گفت و به دفاع از صلح و امنیت، از حقوق بشر و آزادی ادامه خواهم داد. سکوت برای من یک انتخاب نیست.»

یک روز پس از اخراج باررا گزارش شد که «جنا اورتگا» برای فیلمبرداری فصل دوم «ونزدی» (Wednesday) از بازی در «جیغ ۷» کناره‌گیری کرده است. سال گذشته «نیو کمبل» دیگر ستاره چندگانه با تهیه‌کنندگان به توافق نرسید و بازنگشت.

پس از انتشار بیانیه باررا، «ورایتی» گزارش داد که چندگانه «جیغ» یک ریبوت کامل خواهد شد و نویسندگان «گای باسیک» و «جیمز وندربیلت» فیلمنامه جدیدی می‌نویسند. در این گزارش آمده است که اسپای‌گلس در تلاش است «کورتنی کاکس»، «نیو کمبل» و «پاتریک دمپسی» را راضی به بازگشت کند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲ آذر ۱۴۰۲ ۱۵:۳۸

خانوم بررا اگر اسلامگراها فیلم ها و سریال های شما رو ببینن حکم تکفیر شما رو صادر و در ثانیه اجرا میکنن, خود دانی

نمایش اسپویل
۲ آذر ۱۴۰۲ ۲۳:۳۹

کاملا درست میگی ولی بحث اینه که چپ هرگز نفهمیده و نخواهد فهمید. این یک اصل غیرقابل تغییر هست در این دنیا. این خانوم بازیگر هم یک عدد چپول هستش پس انتظاری ازش نمیره

نمایش اسپویل