news-background
news-background

وودی هارلسون، اما مکی و کمیل نانجیانی در فیلم Ella McCay جیمز ال. بروکس

چندین بازیگر به فیلم «الا مک‌کی» بروکس ملحق شدند.

«جیمز ال. بروکس» پس از ۱۳ سال با فیلم «الا مک‌کی» (Ella McCay) به سینما بازمی‌گردد. او برای این فیلم جدید «اما مکی»، «وودی هارلسون»، «آیو ادیبیری»، «کمیل نانجیانی»، «جیمی لی کورتیس»،‌ «آلبرت بروکس» و «اسپایک فیرن» را برگزیده که در حال مذاکره با استودیوی قن بیستم‌اند.

داستان تازه‌ترین ساخته بروکس درباره یک زن سیاستمدار جوان و آرمان‌گرا است که باید بر چالش‌های زندگی شخصی و حرفه‌ای ود غلبه کند و جانشین راهنمای خود در مقام فرمانداری شود.

بروکس به همراه «جولی انسل»، «ریچارد ساکای» و «سث میر» یکی از تهیه‌کنندگان فیلم با کمپانی گریسی فیلمز خواهد بود. او آخرین بار کمدی «از کجا می‌دانی» (How Do You Know) با بازی «اوون ویلسون»‌ و «ریس ویترسپون» را در سال ۲۰۱۰ کارگردانی کرده است.

کارگردان فیلم «شرایط مهرورزی» (Terms of Endearment)، «اخبار سراسری» (Broadcast News) و «بهتر از این نمی‌شود» (As Good as It Gets) پیش‌تر گفته بود امیدوار است «جک نیکلسون»‌ را به بازیگری برگرداند. او در مصاحبه با «پیپل» می‌گوید: «امیدوارم. او بازیگری است که می‌خواهم... عاشق این مرد هستم. آمریکا عاشق این مرد است. مردی دوست‌داشتنی است.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید