news-background
news-background

لیلی رز دپ در اولین تصویر از فیلم Nosferatu رابرت اگرز

فیلم «نوسفراتو» اگرز در سال ۲۰۲۴ اکران خواهد شد.

اولین تصویر رسمی از بازسازی «نوسفراتو» (Nosferatu) به کارگردانی «رابرت اگرز» را مجله «امپایر» رونمایی کرده است. تازه‌ترین ساخته کارگردان «ساحره» (The Witch)، کارگردان «فانوس دریایی» (The Lighthouse) و «شمالی» (The Northman) در پراگ فیلمبرداری شده است.

«لیلی رز دپ»، «آرون تیلور-جانسون»، «سایمون مک‌برنی»، «رالف اینسون»، «بیل اسکارزگارد»، «نیکلاس هولت»، «ویلم دافو» و «اما کورین» در این فیلم ایفای نقش کرده‌اند. در ابتدا قرار بود «آنیا تیلور-جوی» در این فیلم با اگرز همکاری دیگری تجربه کند اما دپ جانشین او شد.

فیلم اگرز پس از «نوسفراتوی خون‌آشام» (Nosferatu the Vampyre) به کارگردانی «ورنر هرتسوک»، دومین بازسازی «نوسفراتو» (Nosferatu 1922) ساخته «فردریش ویلهم مورنائو» است که از رمان «دراکولا» (Dracula) «برام استوکر» شده بود. اگرز نویسنده و کارگردان فیلم خواهد بود و داستانی گاتیک در مورد رابطه زنی جوان و تسخیرشده با بازی دپ در قرن نوزدهم آلمان و یک خون‌آشام باستانی ترنسیلوانیایی با بازی اسکارزگارد روایت می‌کند.

 اگرز به «امپایر» می‌گوید: «بله یک فیلم ترسناک است. یک فیلم هارر است. یک فیلم گاتیک هارر است. و فکر می‌کنم مدتی است که یک فیلم گاتیک سنتی که واقعاً ترسناک باشد ساخته نشده. به نظر من اکثریت مخاطبین این فیلم را ترسناک خواهند دانست.»

دپ در نقش «الن هانت» همسر یک مشاور املاک به نام توماس با بازی هولت ظاهر خواهد شد که از «کنت اورلاک» تشنه به خون با بازی «بیل اسکارزگارد» وحشت کرده است. اگرز وعده می‌دهد: «حتی بیش از نسخه‌های قبلی به داستان الن پرداخته خواهد شد. و لیلی-رز شگفت‌انگیز است.»

اگرز که در فیلم «شمالی» با اسکارزگارد همکاری کرده درباره نقش او در «نوسفراتو» اضافه می‌کند: «می‌توانم بگویم که بیل چنان تغییر شکل داده که نگرانم شاید به اندازه‌ای که استحقاقش را دارد تحسین نشود... او احساس کرد که به پیشینان خودش ادای احترام کند. بسیار دقیق ظریف است. اما مسئله اصلی این است که او یک خون‌آشام فولک است. به نظر من او شبیه یک نجیب‌زاده ترانسیلوانیایی است، و ما هرگز ندیده‌ایم یک نجیب‌زاده ترانسیلوانیایی مرده چه شکلی دارد و چگونه لباس می‌پوشد.»

«نوسفراتو» اگرز در سال ۲۰۲۴ اکران خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید