news-background
news-background

دیوید فینچر از احتمال کارگردانی The Killer 2 می‌گوید: هرگز نگویید هرگز

فینچر احتمال تولید «قاتل ۲» را رد نکرده است.

«دیوید فینچر» در مصاحبه با «اینترتینمنت ویکلی» می‌گوید احتمال تولید قسمت دوم «قاتل» (The Killer) وجود دارد. قسمت اول این فیلم با بازی «مایکل فاسبندر» به تازگی از نتفلیکس پخش شده است.

فینچر که در «قاتل» یک بار دیگر با «اندرو کوین واکر» نویسنده «هفت» (Se7en) همکاری کرده احتمال تولید قسمت دوم را دور از انتظار نمی‌داند: «هرگز نگویید هرگز. این مسائل قاعده و قانون ندارد. من همان کسی هستم که پیش از فیلم «زودیاک» (Zodiac) می‌گفت: «قاتلین زنجیره‌ای دیگر بس است.»»

کارگردان «باشگاه مشت‌زنی» (Fight Club) هرگز دنباله‌ای برای فیلم‌هایش کارگردانی نکرده اما پیش‌تر گفته بود برای تولید «شبکه اجتماعی ۲» (Social Network 2) مذاکره کرده است. او به «گاردین» می‌گوید: «نمی‌دانم چه مسیری را در پیش خواهم گرفت. اما دوست دارم گمگشته باشم.»

فینچر در مصاحبه دیگری با «جی‌کیو» گفته بود از اینکه دنباله «جنگ جهانی زد» (World War Z) را نساخته خوشحال است: «کمی شبیه «آخرین بازماندگان ما» بود. خوشحالم که آن را نساختیم، چون «آخرین بازماندگان ما» گستردگی بیشتری برای بررسی آن مسائل دارد.»

دوازدهمین فیلم فینچر که از سال ۲۰۰۷ در دست ساخت بود اقتباسی سینمایی از رمان مصوری اثر «الکسیس نولن» است که داستانی در مورد بحران روانی یک آدمکش با بازی «مایکل فاسبندر» روایت می‌کند. این فیلم از مجموع ۲۴۲ نقد امتیاز ۸۶ درصد «راتن تومیتوز» منتقدین را دریافت کرده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید