news-background
news-background

فیلم Creed IV با کارگردانی مایکل بی. جردن ساخته می‌شود

فیلم «کرید ۴» در دست ساخت است.

«اروین وینکلر» تهیه‌کننده چندگانه «کرید» در رویداد کانتندرز «ددلاین» تأیید کرده است که قسمت چهارم (Creed IV) در دست ساخت است و «مایکل بی. جردن» برای کارگردانی بازخواهد گشت. فیلم‌های چندگانه «کرید» تاکنون ۶۶۳ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخته‌اند.

وینکلر در پنل فیلم «کرید ۳» (Creed III) که در ماه مارس اکران شد و ۲۷۵ میلیون دلار فروخت می‌گوید: «برای «کرید ۴» برنامه‌ریزی می‌کنیم. داستان خیلی خوبی داریم [و] یک پیرنگ خیلی خوب. به خاطر اعتصاب کمی با تأخیر مواجه شد، اما حدود یک سال آینده وارد مرحله پیش-تولید خواهد شد.»

وینکلر تأیید می‌کند که جردن برای کارگردانی این دنباله بازمی‌گردد: «بازخواهد گشت. عالی عمل کرد – با دوربین راحت بود.»

این تهیه‌کننده در ادامه از قدرت چندگانه «راکی» (Rocky) و مشارکت جردن می‌گوید: «مایکل و دیگر سازندگان از همان ابتدا نگاه زیبایی برای ایجاد یک تجربه کاملاً نو و متفاوت برای این فیلم داشتند. باید اکشن عالی و بوکس می‌داشت، اما کاملاً  متوجه بودیم که چه نوع فیلمی می‌سازیم. و آن روزهای اول با مایکل صرف شکل‌گیری نگاه ما به شخصیت دیمین شد، به همین دلیل است که فکر می‌کنم همه از عمق شخصیت استقبال کردند، نه تنها در فیلمنامه، بلکه روی پرده. نیمی از فیلم را صرف همدردی عمیق با او و درک آسیب‌پذیری‌اش می‌کنید.»

«کرید ۳» داستان «آدونیس کرید» بوکسر آمریکایی با بازی جردن را پی می‌گیرد اما اما «سیلوستر استالونه» در نقش «راکی بالبوا» بازی نمی‌کند. «جاناتان میجورز» در نقش «اندرسون دیم»، «تسا تامپسون» در نقش «بیانکا تیلور»، «فیلیشا راشد» در نقش «ماری آن کرید»، «وود هریس» در نقش «تونی اورز» و «فلورین مونتینو» در نقش «ویکتور دروگو» دیگر بازیگران این دنباله بودند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید