news-background
news-background

سریال Shadow and Bone پس از دو فصل در نتفیلکس کنسل شد

«سایه و استخوان» در نتفلیکس کنسل شد.

سریال فانتزی «سایه و استخوان» (Shadow and Bone) به نویسندگی «اریک هایسرر» پس از دو فصل در نتفلیکس کنسل شد. اعتصاب اتحادیه‌های بازیگران و نویسندگان آمریکا و تأثیر وقفه طولانی میان تولید فصل‌ها بر روی عملکرد بازیگران از دلایل کنسل شدن این سریال ذکر شده است. نتفلیکس چهارشنبه این هفته چهار سریال دیگر از جمله سریال انیمیشن «مأمور الویس» (Agent Elvis) را پس از یک فصل کنسل اعلام کرد. فصل دوم «سایه و استخوان» ۱۶ مارس گذشته پخش شده بود.

فصل اول این مجموعه فانتزی که از کتاب‌های «گریشاورس» نوشته «لی باردوگو» اقتباس شده، بنابر ادعای نتفلیکس در ۷۹ کشور در میان ۱۰ سریال پربیننده قرار گرفته و بیش از ۵۵ میلیون خانواره فصل اولش را در ۲۸ روز اول دیده‌اند. آن فصل آوریل سال ۲۰۲۱ پخش شده بود.

«جسی می لی» در نقش «آلینا استارکوف»، «آرچی رنو» در نقش «میلن اورتسف»، «بن بارنز» در نقش «ژنرال کیریگان»، و «کیت یانگ»، «آمیتا سومان»، و «فردی کارتر» در نقش سه تن از اعضای گروه «شش کلاغ»، «دیزی هد»، «سایمون سیرز»، «کالاهان اسکوگمان»، «زویی وانامیکر»، «کوین الدون»، «جولین کستوف»، «لوک پاسکوالینو»، «جزمن بلکبورو» و «گابریل بروکس» در دو فصل اول «سایه و استخوان» نقش‌آفرینی کردند.

«لی باردوگو» در اینستاگرام به کنسل شدن سریال واکنش نشان داده و می‌نویسد از این اتفاق «دلشکسته و عمیقاً ناامید» شده اما اضافه می‌کند که قدردان اقتباس تلویزیونی از اثرش است: «اغلب نویسندگان تصور نمی‌کنند که از آثارشان اقتباس شود. بسیاری از چنین تجربه‌ای اظهار تأسف می‌کنند. من یکی از معدود نویسندگانی هستم که می‌تواند به این اقتباس بنگرد و احساس غرور و شادی زیادی کند.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۵ آبان ۱۴۰۲ ۱۷:۲۹

لعنت به نتفلیکس که این اندازه سریال‌های خوب و گاهی عالی رو نصفه کنسل می‌کنه. خب عین آدم تعداد کمتری بسازید ولی متعهد باشید که سریال رو به اتمام برسونید!

نمایش اسپویل
۲۶ آبان ۱۴۰۲ ۱۴:۰۶

گرامی مشخصه چیزی از مدیریت پروژه نمیدونید. ساخت یه فیلم یا سریال و ادامه ش نیاز به المان های بسیار بسیار زیادی داره ... یکی از اساسی ترین المانها سود مالی هستش کاری که سود نده خب مگه مغز خر خوردن ادامه ش بدن.؟ اتفاقهای غیر قابل پیش بینی هم رخ میده مثل همین قضیه اعتصابات که روندهارو پیچیده تر میکنه برای تصمیم گیری. منم بعنوان یه فن، دوس ندارم کاری که بهش علاقه دارم بی کیفیت شه یا کنسل شه اما نمیشه اما نمیشه همه چیو از دید فن دید و نتیجه گیری و قضاوتم کرد!!!

نمایش اسپویل