news-background
news-background

افتتاحیه فیلم Hunger Games: The Ballad of Songbirds and Snakes در لس‌آنجلس - تصاویر

مراسم افتتاحیه «هانگر گیمز: تصنیف مرغان آوازخوان و مارها» (The Hunger Games: The Ballad of Songbirds and Snakes) دوشنبه شب این هفته در لس‌آنجلس برگزار شد و عوامل و بازیگران فیلم روی فرش قرمز رفتند.

«تصنیف مرغان آوازخوان و مارها» بر اساس رمانی به همین نام نوشته «سوزان کالینز» به تولید می‌رسد و داستانی روایت می‌کند که ۶۴ سال پیش از سه‌گانه «هانگر گیمز» به وقوع می‌پیوندد. این پیش‌درآمد داستان نسخه جوان‌تر «رئیس‌جمهور کوریولانوس اسنو» یکی از شخصیت‌های شرور قصه را در ۱۸ سالگی دنبال کند. «وایولا دیویس» در این فیلم نقش «ولومنیا گال» را بازی می‌کند، و به «تام بلایث» در نقش «رئیس‌جمهور کوریولانوس اسنو» جوان، «ریچل زگلر» در نقش «لیدی گری بیرد»، «هانتر شیفر» و «پیتر دینکلیج» در نقش «کاسکا های‌باتم» رئیس آکادمی می‌پیوندد.

«فرانسیس لارنس» در این مراسم از احتمال تولید پروژه‌های بیشتر در دنیای «هانگر گیمز» گفت: «هر اثری باید از طرف سوزان [کالینز] بیاید... اگر کتابی بنویسد که به یک سریال تبدیل شود، عالی است. یا اگر کتاب دیگری بنویسد که به فیلم تبدیل شود، چه بهتر.» او در مصاحبه با «اسکرین رنت» اضافه می‌کند: «امیدوارم که پروژه‌های بیشتری ساخته شود، اما فقط به سوزان بستگی دارد. همواره گفته‌ایم که ابتدا باید سوزان اثری منتشر کند و بعد ما حاضریم بسازیم.»

لارنس می‌گوید برای دیدن «تصنیف مرغان آوازخوان و مارها» نیازی به دیدن فیلم‌های قبلی یا خواندن کتاب‌های کالینز نیست: «ما به شکلی طراحی‌اش کردیم که وجود مستقلی دارد. نیازی نیست کتاب‌های قبلی یا فیلم‌های قبلی را ببینید، می‌توانید بیایید و با این شخصیت‌ها آشنا شوید، تجربه رضایت‌بخشی است.»

اکران «تصنیف مرغان آوازخوان و مارها» در سراسر دنیا از ۱۷ نوامبر آغاز خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید