news-background
news-background

اسکارلت جوهانسن می‌گوید حاضر است برای نسخه زامبی یا خون‌آشام Black Widow برگردد

هفته پیش گزارش شد که جوهانسن و دیگر بازیگران سابق مارول بازخواهند گشت.

«اسکارلت جوهانسن» بازیگر نقش «بیوه سیاه» (Black Widow) به شایعه بازگشت به «دنیای سینمایی مارول» واکنش نشان داده است. او تهیه‌کننده یکی از پروژه‌های آینده مارول است اما احتمال بازگشت به نقش «بیوه سیاه» یا «ناتاشا رومانوف» را اندک می‌داند.

جوهانسن در مصاحبه با برنامه «تودی» می‌گوید با توجه به رویدادهای فیلم «انتقام‌جویان: آخر بازی» (Avengers: Endgame) احتمال بازگشت وجود ندارد اما ممکن است در نسخه‌های دیگری از این شخصیت بازی کند. وقتی مجری می‌گوید مارول «همیشه راهی پیدا می‌کند»، جوهانسن می‌گوید: «فکر می‌کنم تمام شد، این‌طور نیست؟ آیا ممکن است نسخه خون‌آشام شخصیت باشد؟ برای چنین نقشی حاضرم! یا نسخه زامبی.»

«بیوه سیاه» در فیلم «آخر بازی» خودش را قربانی می‌کند تا انتقام‌جویان به «سنگ روح» دست پیدا کنند و در نبرد با «تانوس» پیروز شوند. جوهانسن می‌گوید مرگ او «قطعی» است و بازگشت منطقی او به یک «معجزه» نیاز دارد.

او در پاسخ به این پرسش که آیا مایل است «بیوه سیاه» احیا شود یا نه می‌گوید: «تمایل دارم... یک معجزه خواهد بود. یک معجزه مارولی واقعی.»

جوهانسن پیش‌تر در مصاحبه با «توتال فیلم» گفت از فرجام شخصیت ناتاشا رضایت دارد: «[ناتاشا] یک مسیر ۱۰ ساله فوق‌العاده را طی کرد و من احساس می‌کنم که او در نهایت توانست تصمیم مثبتی بگیرد. آن فداکاری نهایی با خصوصیات شخصیت سازگار بود. به وسیله آن به آرامش رسید و به شکلی عجیب و شاعرانه می‌دانست که این سرنوشت اوست. وقتی به فیلم‌های قبلی نگاه کنید متوجه این نکته خواهید شد. تمامی فیلم‌ها او را به این نقطه هدایت می‌کردند...»

جوهانسون دو سال پیش از دیزنی به دلیل انتشار «بیوه سیاه» از دیزنی+ همزمان با اکران در سالن‌های سینما شکایت کرد و با واکنش تند استودیو مواجه شد. او ادعا کرد که این اقدام دیزنی به کاهش دستمزد نهایی‌اش منجر شده است. این پرونده پس از درگیری لفظی میان دو طرف بالأخره با پرداخت دستمزد بیشتر به بازیگر بسته شد.

این بازیگر ۳۸ ساله اخیراً در «استروید سیتی» (Asteroid City) «وس اندرسون» دیده شده و در «پروژه آرتمیس» (Project Artemis) با اپل همکاری می‌کند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید