news-background
news-background

اولین تریلر فیلم انیمیشن The Garfield Movie با صداپیشگی کریس پرت

اولین تریلر فیلم انیمیشن «گارفیلد» (Garfield) با صداپیشگی «کریس پرت» رونمایی کرد. این فیلم به کارگردانی «مارک دیندال» و نویسندگی «دیوید رینولدز» محصول «الکان اینترتینمنت» است. پرت سال گذشته در فیلم «برادران سوپر ماریو» (Super Mario Bros) در نقش «ماریو» صداپیشگی کرده بود.

فیلم «گارفیلد» داستانی درباره یک گربه نارنجی تنبل و بدبین و رابطه‌ او با صاحبش «جان آرباکل» را روایت می‌کند. «ساموئل ال. جکسون» به جای شخصیت جدید «ویک» که پدر «گارفیلد» است صداپیشگی می‌کنند. «نیکلاس هولت»، «هانا وادینگهام»، «سسیلی استرانگ»، «وینگ ریمز»، «برت گلدستین» و «بوون یانگ» دیگر صداپیشگان فیلم خواهند بود.

در این تریلر، گترفیلد شرح می‌دهد که چگونه «جان» سرپرستی او را پذیرفته پیش از آنکه به مخاطبین هشدار دهد: «پیشاپیش عذرخواهی می‌کنم. خوردنی که به زودی خواهید دید زیبا نخواهد بود. و اگر کودکان خردسال دارید، فرصت مناسبی است برای اینکه اتاق را ترک کنند.»

شخصیت «گارفیلد» در سال ۱۹۷۳ توسط «جیم دیوس» کارتونیست پدید آمد و در ابتدا در ۴۱ روزنامه به چاپ رسید اما در نهایت به ۲۵۸۰ روزنامه راه پیدا کرد. از کامیک استریپ «گارفیلد» تاکنون چهار فیلم ساخته شده که قابل‌توجه‌ترین آن‌ها «گارفیلد: فیلم» (Garfield: The Movie) استودیوی فاکس قرن بیستم در سال ۲۰۰۴ و دنباله آن «گارفیلد ۲» (Garfield: A Tail of Two Kitties) در سال ۲۰۰۶ بوده که در هر دوی آن‌ها «بیل مری» صداپیشگی می‌کند.

سونی فیلم «گارلفیلد» را ۲۴ مه ۲۰۲۴ اکران می‌کند.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید