news-background
news-background

چاد استاهلسکی می‌گوید انیمه John Wick و یک سریال «سینمایی‌تر» در دست ساخت است

استاهلسکی می‌گوید یک سریال و یک انیمه در دنیای «جان ویک» در دست ساخت قرار دارد.

دنیای «جان ویک» (John Wick) پس از سریال پیش‌درآمد «کانتیننتال» (The Continental) در تلویزیون گسترده‌تر خواهد شد. «چاد استاهلسکی» در مصاحبه با پادکست «دیسکورس» تأیید کرده است که علاوه بر فیلم «بالرینا» (Ballerina) با بازی «آنا د آرماس»، یک سریال انیمه و یک سریال «سینمایی‌تر» در دنیای ویک در دست ساخت است.

مجری پادکست می‌پرسد چرا مخاطبین «جان ویک» تاکنون با «های تیبل» مواجه نشده‌اند. کارگردان می‌گوید برای سازندگان باید برای ارائه اطلاعات محتاط باشند تا اسیر کلیشه‌ها نشوند: ««آستین پاورز» (Austin Powers) این موضوع را بسیار خود هجو کرد. یک میز واقعی با اشرار کلیشه‌‌ای از نژادهای مختلف سراسر دنیا. ما هرگز تمام «های تیبل» را نشان نخواهیم داد؛ نمایندگانش را خواهیم دید، اما همیشه بخش‌هایی از آن را [اسرارآمیز] حفظ می‌کنیم.»

استاهلسکی در بخش دیگری از مصاحبه می‌گوید چند پروژه در دنیای «جان ویک» در دست ساخت است: «و حالا که ما... لاینزگیت از ما خواسته سریال «جان ویک» را بسازیم، بنابراین فکر کردیم که کمی «های تیبل» را بررسی کنیم.» او اضافه می‌کند که این پروژه از «کانتیننتال» جداست: «بله، کاملاً جداگانه است.»

او ادامه می‌دهد: «و فکر می‌کنم تلویزیون فرمت بهتری برای آن [شخصیت‌ها] است، فکر می‌کنم مخاطب می‌تواند یک راست به سراغ پیشینه آن‌ها برود، نیازی نیست وقت زیادی را صرف پرده اول و مقدمه و همه آن مسائل کنید.»

استاهلسکی می‌گوید حتی یک سریال انیمه در دست ساخت است: «برایش هیجان‌زده‌ایم چون یک انیمه ژاپنی می‌سازیم که من علاقه زیادی به آن‌ها دارم. بنابراین با ساختن همه آن داستان‌های جذابی که انیمه بهتر می‌تواند نشان دهد و سریالی که دنیای ما را گسترش دهد، به آنچه می‌خواهیم می‌رسیم، متوجه منظورم هستید؟ و همچنان لذت‌بخش خواهد بود.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید