news-background
news-background

فیلم Venom 3 با پایان اعتصاب بازیگران به پاییز ۲۰۲۴ موکول شد؛ اکران Shrek 5 در سال ۲۰۲۵

«ونوم ۳» پاییز سال آینده اکران خواهد شد.

استودیوی سونی ساعاتی پس از پایان اعتصاب بازیگران آمریکا اعلام کرد که فیلم «ونوم ۳» (Venom 3) به جای تابستان آینده در فصل پاییز اکران خواهد شد. این فیلم قرار بود ژوئیه ۲۰۲۴ اکران شود اما چهارشنبه شب گزارش شد که سونی ۸ نوامبر ۲۰۲۴ را برای اکران این دنباله با بازی «تام هاردی» برگزیده است.

پایان اعتصاب بازیگران آمریکا پس از ۱۱۸ روز باعث شد که سونی با قاطعیت این تاریخ جدید را اعلام کند. فیلمبرداری «ونوم ۳» همچون دیگر پروژه‌های سینمایی هالیوود اواسط ژوئیه و پس از یک ماه در اسپانیا متوقف شده بود. تأخیر چند ماهه در اکران فرصت بیشتری برای طی شدن مراحل پس از تولید به سازندگان می‌دهد.

«کلی مارسل» پس از نویسندگی و تهیه‌کنندگی دو قسمت اول «ونوم» بر روی صندلی کارگردانی این دنباله می‌نشیند. مارسل نویسنده فیلمنامه بر اساس طرح داستانی هاردی و خودش است. «ایمی پاسکال» یکی از تهیه‌کنندگان پروژه برای سونی خواهد بود.

قسمت دوم تحت عنوان «ونوم: بگذارید کارنیج بیاید» (Venom: Let There Be Carnage) اکتبر سال ۲۰۲۱ اکران شد و دومین افتتاحیه پرفروش پاندمی و دومین افتتاحیه پرفروش تاریخ ماه‌های اکتبر را با ۹۰ میلیون دلار ثبت کرد. دو قسمت اول این چندگانه در مجموع ۱.۴ میلیارد دلار فروخته‌اند.

این هفته گزارش شد که «شرک ۵» (Shrek 5) استودیوهای دریم‌ورکس و ایلومینیشن در سال ۲۰۲۵ اکران خواهد شد. صفحه لینکدین یکی از کارمندان کمپانی ان‌بی‌سی‌یونیورسال زمان پخش این فیلم را فاش کرده است.

در ماه آوریل «کریس ملداندری» مدیر عامل ایلومینیشن و مدیر هنری دریم‌ورکس تأیید کرد که دنباله «شرک ۵» در اولین مراحل پیشرفت قرار دارد و همه صداپیشگان قبلی از جمله «مایک مایرز» در نقش «شرک»، «ادی مورفی» در نقش خر، «کامرون دیاز» در نقش پرنسس فیونا، «جان هم» در نقش بروگان هیولا،‌ «جین لینچ» در نقش گرچد هیولا، «کریگ رابینسون» در نقش کوکی، «والت دورن» در نقش رامپل‌استیلت‌اسکین، «جولی اندروز» در نقش ملکه لیلیان، «جان کلیز» در نقش پادشاه هارولد، «جان لیتگو» بازخواهند گشت.

ملداندری گفته بود: : «بی‌شباهت با مراحلی که برای «ماریو» طی کردیم نیست، یعنی توجه به عناصری که مخاطبین بیشتر دوست داشته‌اند، و تلاش برای تجلیل از آن عناصر اساسی. و سپس سخت کوشیدن برای ساختن عناصر داستانی و شخصیت‌های جدیدی که ما را به مسیرهای تازه می‌برند. صداپیشگان قبلی بخش عظیمی از این اتفاق‌اند.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید