news-background
news-background

تیزر فیلم موزیکال Mean Girls

فیلم موزیکال «دختران بدجنس» ژانویه آینده اکران خواهد شد.

اولین تیزر فیلم کمدی موزیکال «دختران بدجنس» (Mean Girls) که اقتباسی از یک تئاتر برادوی است رونمایی شد. این تیزر ابتدا پیش از اکران فیلم کنسرت «تور ادوار» (The Eras Tour) «تیلور سوییفت» به نمایش درآمده بود.

در این فیلم بازیگرانی چون «انگوری رایس»، «رنی رپ»، «الیئی کراوالیو»، «تینا فی»، «تیم مدوز»، «جنا فیشر»، «بازی فیلیپس»، «آوانتیکا»، «ماهی عالم»، «کریستفر برینی»، «بیبی وود»، «اشلی پارک»، «کانر رتلیف» و «جان هم» نقش‌آفرینی خواهند کرد.

این فیلم را «سامانتا جین» و «آرتورو پرز» بر اساس فیلمنامه «تینا فی» کارگردانی کرده‌اند و داستانی درباره گروهی جدید از دختران به رهبری رجینا با بازی «رنی رپ» بازگو می‌کنند.

قسمت اول «دختران بدجنس» (Mean Girls) به کارگردانی «مارک واترز» و نویسندگی فی بر اساس رمان «رزالیند وایزمن» با بیش از ۱۳۰ میلیون دلار در سراسر دنیا به یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌های «لیندزی لوهان» تبدیل شد. پارامونت ۳ اکتبر امسال و در «روز دختران بدجنس» نسخه کامل آن فیلم را در شبکه اجتماعی تیک‌تاک منتشر کرد.

تئاتر «دختران بدجنس»‌ به نویسندگی «تینا فی» اولین بار در سال ۲۰۱۸ اجرا شد. «جف ریچموند» موسیقی تئاتر را ساخت و «نل بنجامین» اشعارش را سرود.

فی که نقش «خانم نوربری» معلم ریاضی را تکرار می‌کند فوریه گذشته در مصاحبه با «سث مایرز» گفته بود که فرایند تولید تئاتر «دختران بدجنس» را بسیار جذاب می‌داند. او اضافه کرده بود که «ترانه‌ها بیشتر پاپ به نظر می‌رسند.»

بازیگران قسمت اول «دختران بدجنس» بدون «ریچل مک‌آدامز» اخیراً در یک تیزر تبلیغاتی برای والمارت نقش‌های قبلی خود را بازی کرده بودند.

فیلم «دختران بدجنس» ژانویه ۲۰۲۴ اکران خواهد شد.

   

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید