news-background
news-background

فیلم Enola Holmes 3 ساخته می‌شود

نتفلیکس «انولا هلمز ۳» را در دست ساخت دارد.

تولید قسمت سوم «انولا هلمز» (Enola Holmes 3) را «اسکات استوبر» مدیر نتفلیکس فیلم در مصاحبه با «کلایدر» به تأیید رسانده است.

استوبر می‌گوید نتفلیکس به «میلی بابی براون» افتخار می‌کند و برای روایت ادامه سرگذشت انولا هیجان‌زده است: «می‌دانید او ستاره بزرگی است که در خانه ما پرورش پیدا کرده. یعنی بدیهی است که سریال «موجودات عجیب» (Stranger Things) و تماشای رشد او به عنوان یک بازیگر برای ما اتفاق بزرگی بود. فیلمی موسوم به «دوشیزه» (Damsel) با بازی او داریم که بهار منتشر خواهد شد، فیلمی به کارگردانی «خوان کارلوس فرسنادیو» که برایش بسیار هیجان‌زده‌ام.»

او اضافه می‌کند: «چندگانه «هلمز» به شکل عجیبی انعطاف‌پذیر است. برادران وارنر با [رابرت] داونی و جود لا بسیار عالی عمل کرده، بنابراین تصور اینکه می‌توانیم این چندگانه را با [براون] گسترش دهیم هیجان‌انگیز است. روی فیلمنامه دیگری کار می‌کنم و سعی می‌کنیم آن را بسازیم.»

«انولا هلمز ۲» (Enola Holmes 2) نوامبر سال گذشته از نتفلیکس پخش خواهد شد و بر روی رابطه انولا و برادر بزرگ‌ترش شرلوک با بازی «هنری کویل» تمرکز کرد. داستان قسمت اول (Enola Holmes) که در سال ۲۰۲۰  پخش شد در مورد ناپدید شدن مادر هلمز در روز تولد شانزده‌ سالگی انولا بود. «سوزان وکوما»،  «عادل اختر»، «فایونا شا»، «برن گورمن»، «لوییس پارتریج»، «هلنا بونهام کارتر» در نقش مادر انولا و «هیمش پاتل» در نقش «دکتر واتسون» دیگر بازیگر دو قسمت اول بوده‌اند.

«هری بردبیر» هر دو قسمت «انولا هلمز» را کارگردانی کرده اما بازگشت او برای قسمت سوم تأیید نشده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید