news-background
news-background

بحران در مارول: استودیو بازگرداندن بازیگران سابق Avengers و جایگزینی بازیگر متهم به خشونت خانگی را بررسی می‌کند؛ احتمال شکست تجاری فیلم پرخرج The Marvels و تیره‌بختی‌های دیگر

روزهای بد مارول همچنان ادامه دارد.

استودیوی مارول به دنبال جایگزین کردن «جاناتان میجورز» است. این بازیگر متهم به خشونت خانگی در «دنیای سینمایی مارول» نقش شخصیت شرور «کانگ» را بازی کرده اما مارول به دنبال این است که شخصیت «دکتر دوم» (Doctor Doom) را جایگزین او کند.

«ورایتی» گزارش داده است که این تغییر فقط یکی از چالش‌ها و اغتشاشاتی است که مارول در ماه‌های اخیر با آن روبرو شده. در این گزارش آمده است که انتخاب بازیگر دیگری به جای میجورز یکی از گزینه‌های روی میز مارول به شمار می‌آید. میجورز قرار است در ماه نوامبر در دادگاه حاضر شود و در برابر اتهام خشونت خانگی از خود دفاع کند. اما پخش قسمت پایانی سریال «لوکی» (Loki) از دیزنی+ در تاریخ ۹ نوامبر پیچیدگی‌هایی به وجود آورده است.

یکی از منابع نزدیک به مارول می‌گوید استودیو در مورد شخصیت کانگ «واقعاً گند زده» و اعتصاب نویسندگان مانع شده تا فیلمنامه‌های «لوکی» بازنویسی شوند. اما مسئله فراتر از مجورز است.

در بخشی از این گزارش آمده است که تولید تنها یک اپیزود از سریال «شی-هالک» (She-Hulk: Attorney at Law) ۲۵ میلیون دلار هزینه داشته که با سریالی چون «بازی تاج‌وتخت» (Game of Thrones) قابل مقایسه است. این در حالی است که جلوه‌های ویژه بی‌کیفیت سریال بسیاری از هواداران را ناراضی کرده بود.

حواشی پشت صحنه سریال «شی-هالک» جزئیاتی در مورد اخراج «ویکتوریا آلونسو» تهیه‌کننده باسابقه مارول فاش می‌کند. پیش‌تر گزارش شده بود که این تهیه‌کننده به خاطر نقض قوانین و تبلیغ برای فیلم «آرژانتین ۱۹۸۵» (Argentina, 1985) برای استودیوی رقیب اخراج شده اما در گزارش «ورایتی» ادعا شده است که آلونسو «بلاگردان» پروژه «شی-هالک» بوده و تخلف او باعث شده همه کاسه و کوزه‌ها با سر او شکسته شوند. پیش‌تر گزارش شده بود که مارول نویسندگان و کارگردانان «دردویل: تولد دوباره» (Daredevil: Born Again) را به دلیل هرج‌ومرج‌های مشابهی اخراج کرده و از این پس سفارش ساخت یک فصل کامل را صادر نمی‌کند.

پروژه بعدی مارول فیلم «مارول‌ها» (The Marvels) با بازی «بری لارسن» در نقش «کاپیتان آمریکا» است که او هم به خاطر مصاحبه‌هایش در نزد برخی از هواداران محبوبیت ندارد. «ورایتی» می‌نویسد اکران آزمایشی این فیلم موفقیت‌آمیز نبوده و فیلمبرداری مجدد بعضی از صحنه‌ها هزینه بسیار زیادی داشته است. در این گزارش ادعا می‌شود که «نیا داکوستا» کارگردان این دنباله مراحل پیش تولید فیلم جدیدش (Hadda) را در حالی آغاز کرده که «مارول‌ها» هنوز در مرحله پس از تولید بوده. «مارول‌ها» با بودجه ۲۵۰ میلیون دلاری تولید شده اما بر اساس آخرین برآوردها کمتر از ۸۰ میلیون دلار در هفته اول فروش خواهد کرد و شکست تجاری دیگری را برای مارول و دیزنی رقم می‌زند.

در بخش دیگری از گزارش آمده است که «ماهرشالا علی» به خاطر بازنویسی‌های فیلمنامه بازسازی «بلید» (Blade) به جدایی از پروژه تمایل داشته است: «داستان در مقطعی به روایتی به رهبری زنان و مملو از درس‌های زندگی تبدیل می‌شود. «بلید» به شخصیت چهارم داستان تنزل پیدا می‌کند، ایده که با توجه به استخدام «ماهرشالا علی» با دو جایزه اسکار عجیب است.»

«مایکل گرین» (Logan) برای بازنویسی کامل فیلمنامه استخدام شده و بودجه پروژه حالا به ۱۰۰ میلیون دلار رسیده است. این فیلم در حال حاضر قرار است فوریه ۲۰۲۵ اکران شود.

این گزارش در پایان می‌گوید استودیو حتی گزینه بازگرداندن بازیگران اصلی «انتقام‌جویان» (Avengers) از جمله «رابرت داونی جونیور» برای «مرد آهنی» و «اسکارلت جوهانسن» برای «بیوه سیاه» را بررسی می‌کند اما هنوز تصمیمی در این زمینه اتخاذ نشده شده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۱ آبان ۱۴۰۲ ۰۱:۵۹

پایان ابتذال

نمایش اسپویل