news-background
news-background

تجدید دیدار بازیگران Mean Girls در تیزر تبلیغاتی والمارت

بازیگران «دختران بدجنس» در یک تیزر تبلیغاتی با یکدیگر تجدید دیدار کرده‌اند.

خرده‌فروشی وال‌مارت به امید جذب مشتری بیشتر در «جمعه سیاه» بازیگران فیلم «دختران بدجنس» (Mean Girls) را به یک تیزر تبلیغاتی کشانده است. در این تیزر بازیگرانی که با آن فیلم نوجوانانه ستاره شدند نقش‌های قبلی خود را تکرار می‌کنند اما حالا بزرگسالند. «لیندزی لوهان»، «لیسی شابر»، و «آماندا سایفرد» در این تیزر دیده می‌شوند.

«کورتنی کارلسون»، معاون ارشد بازاریابی والمارت می‌گوید تبلیغات جدید کمپانی در کانال‌های تبلیغاتی مرسوم و شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌شوند و «غیرقابل‌ندیدن» خواهند بود: «وال‌مارت واقعاً با جمعه سیاه شناخته می‌شود، و ما قصد نداریم این موقعیت را از دست بدهیم.»

والمارت در سال‌های اخیر تلاش کرده مفهوم «جمعه سیاه» را به رویدادی فراتر از یک روز تبدیل کند و به فصل تعطیلات وصل کند. تبلیغات والمارت از چهارشنبه آغاز شده و هر چهارشنبه تا آخر ماه نوامبر ادامه پیدا می‌کند.

«دنیل فرانسیس» بازیگر نقش «دیمین لی» در «دختران بدجنسن می‌گوید: «ما فکر می‌کنیم که هواداران پس از این همه سال از دیدن ما بسیار هیجان‌زده خواهند شد.» لوهان اضافه می‌کند: «خیلی خوب بود که بعد از این همه سال دوباره کنار هم باشیم. خیلی عالی بود که احوال همه را جویا شدم.» شابر می‌گوید: «وقت گذراندن با آماندا و لیندزی فوق‌العاده بود. خیلی لذت‌بخش بود که بعد از این همه سال دوباره با هم بودیم.»

والمارت در سال  ۲۰۲۲ از استراتژی مشابهی استفاده کرد و در یک سلسله آگهی بازرگانی که به جمعه سیاه اختصاص داشت، فیلم کمدی «فضای اداری» (Office Space) سال ۱۹۹۹ را احیا کرد و «گری کول» را به نقش مدیر بدنام شرکت و «آجی نایدو» را در نقش کارمند سرکش بازگرداند.

این کمپانی در هفته‌های اخیر با چالش روبرو شد وقتی که تصویری از بازیگران «دختران بدجنس» در شبکه‌های اجتماعی درز کرد. در آن زمان بسیاری بر این باور بودند که ممکن است بازگشت بازیگران برای تیزرهای «سوپر بول» باشد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۱ آبان ۱۴۰۲ ۰۲:۲۹

خیلی خوب بود

نمایش اسپویل