news-background
news-background

مایکل مان فیلم کره‌ای Veteran را بازسازی می‌کند

کارگردان «فراری» فیلم جنایی «کهنه‌سرباز» را بازسازی می‌کند.

«مایکل مان» علاوه بر «مخمصه ۲» (Heat 2) بازسازی انگلیسی سریال درام جنایی و کره‌ای «کهنه‌سرباز» (Veteran) را در دست ساخت دارد.

«ورایتی» گزارش داده است که این پروژه در مراحل اولیه پیشرفت قرار داد و مان با کمپانی سی‌جی ای‌ان‌ام کره همکاری می‌کند. در حال حاضر نویسندگی و کارگردانی مان در این پروژه تأیید نشده است. یکی از منابع نزدیک به پروژه می‌گوید: «در حال نوشتن فیلمنامه‌ای با «مایکل مان» هستیم، اما نقش او و برنامه زمانی ما هنوز مشخص نشده است.»

اعتصاب نویسندگان هالیوود پیشرفت پروژه را متوقف کرده و زمان ادامه همکاری مان نامشخص است. این فیلمساز ۸۰ ساله پیش‌تر تأیید کرده بود که «مخمصه ۲» را بر اساس رمان خودش در استودیوی برادران وارنر می‌سازد.

«کهنه‌سرباز» پلیسی را دنبال می‌کند که در نبردهای تن به تن با اشرار به مبارزه برمی‌خیزد و از این جهت شباهت‌هایی با «مخمصه» دارد. اما آنتاگونیست فیلم نه یک جنایتکار حرفه‌ای بلکه فردی ثروتمند است.

«ریو سئونگ-وان» نویسنده و کارگردان نسخه کره‌ای «کهنه‌سرباز» لحنی کمدی به فیلم بخشیده بود تا مخاطبین بیشتری را راضی کند. این فیلم در جشنواره تورنتو سال ۲۰۱۵ اکران شد و ۸۵ میلیون دلار در کره جنوبی فروخت.

در گزارش «ورایتی» آمده است که اگرچه مان سابقه فیلمسازی در آسیا و بازیگران آسیایی را مشخصاً در «بلک‌هت» (Blackhat) دارد اما سازندمان داستان بازسازی را از کره به ایالات متحده می‌برند.

مان به تازگی فیلم «فراری» (Ferarri) با بازی «آدام درایور»، «پنه‌لوپه کروز» و «شیلین وودلی» را در جشنواره ونیز داشته است. این فیلم ۲۵ دسامبر در سینماهای آمریکا اکران خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید