news-background
news-background

رکوردشکنی فیلم Five Nights At Freddy's در پلتفرم استریم پیکاک

«پنج شب با فردی» پربیننده‌ترین فیلم پلتفرم پیکاک شده است.

فیلم «پنج شب با فردی» (Five Nights At Freddy's) پس از پنج روز رکورد تازه‌ای در پلتفرم استریم پیکاک به ثبت رساند. این فیلم هارر که ۲۷ اکتبر همزمان با انتشار از پیکاک در سالن‌های سینما اکران شد پس از پنج روز پربیننده‌ترین فیلم تاریخ پیکاک لقب گرفته است.

ان‌بی‌سی‌یونیورسال می‌گوید این فیلم رکورد ««هالووین تمام می‌شود» (Halloween Ends) و «برادران سوپر ماریو» (The Super Mario Bros) را شکسته و علاوه بر این ادعا می‌کند که «پنج شب با فردی» در میان تمامی عناوین تلویزیونی نیز رکورد تازه‌ای ثبت کرده است. مانند دیگر پلتفرم‌های استریم، رقم دقیق و واقعی بینندگان فیلم از سوی ان‌بی‌سی‌یونیورسال اعلام نشده است.

این فیلم اقتباسی لایو-اکشن است از یک مجموعه بازی ویدیویی محبوب با بازی «جاش هاچرسون» و «متیو لیلارد» در نقش نگهبانان پیتزافروشی «فردی فزبر»، جایی که موجودات انیماترونیک شبانه زنده می‌شوند. «اما تمی» که «به سوی تاریکی» (Into the Dark) را در کارنامه دارد این فیلم را کارگردانی کرده و به همراه «اسکات کاثون» پدید‌آورنده بازی نویسنده فیلمنامه است.

«اما تمی» این هفته در مصاحبه با «ورایتی» گفت که تمایل دارد دنباله احتمالی «پنج شب با فردی» داستانی شبیه به قسمت دوم بازی ویدیویی داشته باشد. او اضافه می‌کند که لحن فیلم به بازی‌های ویدیویی شبیه است: «جذابیت بازی‌ها این است که جامپ اسکرها خونین نیستند. تأثیرپذیرفتن از آن برای رده‌بندی بالاتر از ۱۳ سال (PG-13) قابل اقتباس است. نیازی نبود خیلی از جامپ اسکرهای قسمت اول منحرف شویم. بنابراین، اتفاقاً فکر می‌کنم که رده سنی بالاتر از ۱۳ سال برای اقتباس سینمایی مناسب است. و بدون تردید، برای ما بسیار مهم بود که مخاطبین جوان‌تر را نیز به شمار آوریم.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید