news-background
news-background

مگان فاکس با پوشیدن لباس شخصیت فیلم Kill Bill برای هالووین قوانین اعتصاب بازیگران را نادیده گرفت

فاکس و «ماشین گان کلی» به شکل شخصیت‌های فیلم «بیل را بکش» لباس پوشیدند.

«مگان فاکس» جمعه شب گذشته در مراسم جشن هالووین کاسامیگوز به شکل شخصیت‌های «بیتریکس کیدو» و «گوگو یوباری» از فیلم «بیل را بکش» (Kill Bill) «کوئنتین تارانتینو» لباس پوشیدند در حالی که اتحادیه بازیگران آمریکا (SAG-AFTRA) به اعضایش توصیه کرده بود در زمان اعتصاب به شکل شخصیت‌های شناخته شده لباس نپوشند.

در این رویداد سلبریتی‌های دیگری چون «آستین باتلر»، «کایا گربر»، «جسیکا آلبا»، «جاستین بیبر»، «مارگو رابی»، «جودی ترنر اسمیت»، «ادوارد نورتن»، «سیندی کرافورد»، «توبی مگوایر»، «گلن پاول»، «پاریس هیلتون» و بسیاری دیگر حضور داشتند.

بازیگران در حالی هالووین امسال را جشن گرفتند که اعتصاب اتحادیه آن‌ها که از ماه ژوئیه آغاز شده پس از بیش از صد روز همچنان ادامه دارد. پیش از آخر هفته هالووین، این اتحادیه قوانین پوشیدن لباس در این جشن را منتشر کرده بود. در آن زمان به بازیگران توصیه شد از پوشیدن لباس شخصیت‌هایی که محتوای آن‌ها شامل اعتصاب می‌شود خودداری کنند و در عوض مثل شخصیت‌ها و هویت‌هایی مانند «زامبی‌ها، ارواح، عنکبوت و غیره» لباس بپوشند.

«رایان رینولدز»، «مندی مور» و «ملیسا گیلبرت» رئیس سابق اتحادیه بازیگران از این قوانین انتقاد کرده بودند. رینولدز در توییتر به شوخی نوشته بود: «مشتاقم تمام شب به دختر ۸ ساله‌ام تشر بزنم: «اعتصاب‌شکن.» عضو اتحادیه نیست اما باید یاد بگیرد.»

مذاکره اتحادیه بازیگران با استودیوهای هالیوود و پلتفرم‌های استریم به نتایج مثبتی رسیده و احتمال دستیابی به توافق در همین آخر هفته وجود دارد. اما بعضی از ستارگان هالیوود با انتشار نامه‌ای سرگشاده از رهبران خود خواسته‌اند به یک «توافق بد» راضی نشوند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید