news-background
news-background

بازگشت جسی آیزنبرگ، وودی هارلسون و مورگان فریمن به فیلم Now You See Me 3 تأیید شد

استودیوی لاینزگیت فیلم «حالا مرا می‌بینی ۳» را می‌سازد.

فیلم «حالا مرا می‌بینی ۳» (Now You See Me 3) به کارگردانی «روبن فلایشر» و بازی «جسی آیزنبرگ»، «وودی هارلسون»، و «مورگان فریمن» در «بازار فیلم آمریکا» به خریداران بین‌المللی عرضه شد تا تولید آن رسماً به تأیید برسد.

دو قسمت اول این فیلم در مجموع ۶۸۶.۵ میلیون دلار فروختند و بازیگرانی چون «جسی آیزنبرگ»، «وودی هارلسون»، «آیلا فیشر»، «دیو فرانکو»، «مورگان فریمن» و بسیاری دیگر در آن‌ها نقش‌آفرینی کردند.

آخرین پیش‌نویس فیلمنامه قسمت سوم را «مایکل لزلی» به نگارش درآورده که «مکبث» (Macbeth) و «اساسینز کرید» (Assassin’s Creed) را در کارنامه دارد. «الکس کورتسمن» و «بابی کوئن» به همراه فلایشر که «ونوم» (Venom) و «زامبی‌لند» (Zombieland) را ساخته، تهیه‌کنندگان پروژه‌اند. این کارگردان سال گذشته با فیلم «آنچارتد» (Uncharted) فروش جهانی ۴۰۰ میلیون دلاری و پیش از آن با «ونوم» فروش جهانی ۸۵۰ میلیون دلاری را تجربه کرده است.

فلایشر در زمان پیوستن به این دنباله گفته بود: «من از طرفداران همیشگی فیلم‌های ژانر سرقت هستم – عاشق این هستم که در گره‌های داستانی و معماهای غیرمنتظره غرق شوم. و این علاقه وقتی بیشتر می‌شود سارقان جادوگر باشند – فرصت‌های بی‌پایان وجود دارند. اریک توانست راهی تازه و هیجان‌انگیز برای یک فیلم جدید و شخصیت‌های سرگرم‌کننده جدید باز کند، بنابراین مشتاقم که حتی بیش از این پیش برویم.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید