news-background
news-background

والاس شان بازیگر یهودی Princess Bride در تجمع واشینگتن خواستار آتش‌بس در فلسطین شد

بازیگر «عروس شاهدخت» خواستار آتش‌بس در غزه شد.

«والاس شان» بازیگر فیلم «عروس شاهدخت» (The Princess Bride) دوشنبه این هفته در تجمعی در واشینگتن خواستار آتش‌بس میان اسرائیل و فلسطین شد. او با تابلویی دیده شد که روی آن نوشته شده بود: «یهودیان می‌گویند: آتش‌بس همین حالا».

بازیگر «منهتن» (Manhattan) می‌گوید به انتقام اعتقادی ندارد و این جنگ خونین که از ۷ اکتبر با حمله حماس آغاز شده بحث دیگری مطرح نیست. او از سال‌ها قبل منتقد رژیم «آپارتاید» اسرائیل است و یکی از اعضای گروه ضد-صهیونیستی «صدای یهود برای صلح» است.

دوشنبه این هفته، والاس در این تظاهرات میکروفن را به دست گرفت و در مورد واکنش اسرائیل به حمله حماس گفت: «بدون تردید یکی از تعمدی‌ترین ظلم‌هایی است که به گروهی از افراد تحمیل شده و دولت کشور من از آن حمایت کرده. حتی در ویتنام، مردم جزئیاتش را به دقت شرح می‌دادند، و اعتراف نمی‌کردند که افراد بی‌گناه را سلاخی می‌کنند. این بار کاملاً تعمدی است. از طرف دیگر من به انتقام اعتقادی ندارم و این جنگ درباره همین است.»

گروه «صدای یهود برای صلح» به وجود کشوری به نام اسرائیل معتقد نیست و از آن حمایت نمی‌کند. این تشکیلات حمله هفته گذشته حماس را به «اشغال رژیم آپارتاید اسرائیل» و «همدستی ایالات متحده در آن سرکوب» مرتبط می‌داند. «جودیث باتلر» فیلسوف آمریکایی، «نوآم چامسکی» زبان‌شناس و «تونی کوشنر» نویسنده دیگر اعضای این گروهند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۹ مهر ۱۴۰۲ ۱۱:۱۲

حالا که اسراییل داره ضربه میخوره اینا تازه یادشون افتاده که باید آتش بس کنن در صورتیکه تا قبل از این کسی به کتفش هم نبود اسراییل داره نسل کشی راه میندازه

نمایش اسپویل