news-background
news-background

فیلم The Bikeriders با ادامه اعتصاب بازیگران از تقویم اکران دیزنی حذف شد

دیزنی فیلم «موتورسواران» را با ادامه اعتصاب اعضای اتحادیه بازیگران به تأخیر انداخت.

فیلم «موتورسواران» (The Bikeriders) به کارگردانی «جف نیکلز» و بازی «آستین باتلر» با ادامه اعتصاب اتحادیه بازیگران هالیوود (SAG-AFTRA) تا زمان نامعلومی به تأخیر افتاد.

استودیوی دیزنی و قرن بیستم قرار بود این درام را در تاریخ ۱ دسامبر اکران کنند. «موتورسواران» اولین بار در جشنواره فیلم تلیوراید اکران شد و همچنان امیدوار است که با اکران در سالن‌های سینما در اواخر سال مجوز رقابت در فصل اهدای جوایز را به دست آورد.

پیش از این فیلم دنباله «تلماسه ۲» (Dune: Part Two) و «چالشگران» (Challengers) «زندیا» به سال ۲۰۲۴ موکول شده بودند. ستارگان فیلم‌های «پول نادانی» (Dumb Money) و «جن‌زدگی در ونیز» (A Haunting in Venice) طبق قوانین اعتصاب اجازه بازاریابی و حضور در مراسم افتتاحیه را نداشتند و به همین علت انتظارات استودیوها را برآورده نکردند.

داستان «موتورسواران» در دهه ۱۹۶۰ قرار داده شده و ظهور باشگاه موتورسواران خیالی میدوسترن را روایت می‌کند. این باشگاه با گذر دهه‌ها تکامل پیدا می‌کند و از یک محل تجمع کوچک به یک دار و دسته خلافکار بدل می‌شود. «جودی کومر»، «بوید هالبروک»، «مایکل شنان»، «دیمون هریمان» و «تام هاردی» از جمله بازیگران فیلم خواهند بود. «موتورسواران» پس از اکران در تلیوراید از «راتن تومیتوز» امتیاز ۹۰ درصد دریافت کرد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید